Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@07:58:05 GMT

نصب بنر در مقابل مجمع تشخیص جهت رد لوایح fatf

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۳۶۶۰

نصب بنر در مقابل مجمع تشخیص جهت رد لوایح fatf

به گزارش فارس، یک بانوی تهرانی با نصب بنری در مقابل ورودی مجمع تشخیص مصلحت نظام از اعضای مجمع خواست که در موضوع لوایح الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مبارزه با جرائم سازمان‌یافته فراملی (پالرمو) و کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم (CFT) که مورد اختلاف میان مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان است، نظر مجلس را مبنی بر پیوستن به این ۲ کنوانسیون تأیید نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بنر حاوی آیه ۱۴۱ سوره مبارکه مائده است معروف به آیه «نفی سبیل» و به علاوه مزیّن به تصاویری از شهدای انقلاب اسلامی است.

 

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۳۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزبری ۳ میلیارد دلاری خودروهای مونتاژی

 
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ارزبری ۳ میلیارد دلاری خودروهای مونتاژی و لزوم داخلی‌سازی در این بخش، گفت که تا یک ماه آینده باید در آیین‌نامه اسقاط خودروهای فرسوده بازنگری شود.

به گزارش ایسنا، نصرالله پژمانفر امروز در حاشیه جلسه وزیر صمت با کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: باتوجه به حجم بالای خودروهای فرسوده، باید برای اسقاط این خودروها برنامه داشته باشیم. در همین راستا مقرر شد در یک ماه آینده وزارت صمت برنامه‌های خود را در رابطه با اسقاط خودروهای فرسوده، ارتقای ایمنی خودروهای تولیدی در پلتفرم‌های جدید، کاهش ارزبری خودروهای مونتاژی و حمایت از ناوگان حمل و نقل داخلی را به این کمیسیون ارائه کند.

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • قانون مالیات بر سوداگری منجر به تشویق بخش واقعی اقتصاد می‌شود
  • ارزبری ۳ میلیارد دلاری خودروهای مونتاژی
  • مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد
  • دعوت جمعی از فرهنگیان بردسکن به مجلس شورای اسلامی
  • انتقاد سناتور آمریکایی از تصویب لوایح کمک‌های خارجی
  • واردات خودروهای دست دوم در دستور کار قرار بگیرد
  • مدیران پروازی از سراسر کشور حذف شوند