Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری بعدازظهر دوشنبه در نشست هماهنگی مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) که در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد با اشاره به شکوفایی انقلاب اسلامی بعد از پشت سرگذاشتن سختی‌ها و توطئه‌ها، اظهارکرد: انقلاب اسلامی بدون نام امام راحل در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۱۲ بهمن به واسطه بازگشت امام خمینی (ره) به کشور در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار است، افزود: تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه فرصتی مناسب برای تبیین سیره استکبارستیزانه انقلاب اسلامی برگرفته از زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) است.

حجت‌الاسلام اشجری برلزوم پاسخگویی به شبهات نسل جوان تأکید کرد و گفت: باید ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) برای نسل جوان جامعه تبیین شود.

وی در ادامه با اشاره به شهدای گیلانی دوران انقلاب اسلامی، تصریح‌کرد: استان گیلان ۶۳ شهید در دوران انقلاب دارد. گیلانیان در تمامی صحنه‌های انقلاب نقش پررنگ و تأثیرگذاری داشته‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه حضور پرشور مردم در برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان انقلاب برای ناکارآمد نشان‌ دادن نظام را نقش برآب می کند، اظهارکرد: با توجه به ایام فاطمیه تبلیغات محیطی و جلوه‌آرایی فضای شهری باید با درنظر گرفتن شأن این ایام باشد.

وی به برخی از برنامه‌های ایام الله دهه فجر اشاره کرد، گفت: با توجه به تعطیلی مدارس نواخته شدن «زنگ انقلاب» از روز جمعه ۱۲ بهمن ماه به روز شنبه ۱۳ بهمن رأس ساعت ۹:۳۳ در مدارس گیلان موکول شده است.

اشجری برگزاری رژه نمادین موتورسواران از فرودگاه سردار جنگل تا گلزار شهدای رشت، رژه کشاورزان با ماشین‌آلات کشاورزی، به‌صدا درآمدن بوق کشتی‌ها در دو بندر آستارا و انزلی و ناقوس کلیساها از دیگر برنامه‌های این روز اعلام کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اجرای سرود همخوانی به مناسبت آغاز دهه فجر پیش از خطبه‌های نمازجمعه در مصلی شهر رشت، ادامه داد:  همزمان با ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) گروه سرود ۲۰۰ نفری در گلزار شهدای این شهر به اجرای سرودهای انقلابی می پردازند.

وی به برپایی نمایشگاه «دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی» در پیاده‌راه فرهنگی رشت از ششم الی ۱۲ بهمن اشاره کرد و افزود: تجدید بیعت با شهدای والامقام انقلاب اسلامی یکی از مهمترین برنامه‌های آغاز دهه فجر در سراسر استان است.

 حجت الاسلام اشجری به مراسم ویژه استانی بزرگداشت ۱۲ بهمن اشاره کرد و گفت: این مراسم ساعت ۸:۳۰ صبح روز جمعه ۱۲ بهمن در گلزار شهدای شهر رشت برگزار می شود.

کد خبر 4519850

منبع: مهر

کلیدواژه: رشت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۳۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اجرای مدیریت نوا در ساحل بوشهر

امام جمعه بوشهر با اشاره به نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در عرصه ترویج فرهنگ انقلابی و دینی، گفت: این نهاد می‌تواند در عرصه مدیریت نوا در ساحل بوشهر نقش‌آفرینی کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با  تبریک میلاد کریم اهل بیت علیه‌السلام حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام و با قدردانی از تلاش این مجموعه، اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عملکرد خوب و مطلوبی در جامعه داشته است.

وی با اشاره به نقش مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تولید برنامه‌های فرهنگی و انقلابی گفت: در استان بوشهر این شورا فعالیت‌های مهم و شاخص داشته که نمونه بارز آن برپایی مراسم راهپیمایی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اشاره به اینکه اهداف دشمنان در راهپیمایی 22 بهمن ناکام ماند، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در عرصه راهپیمایی 22 بهمن با شرایطی که دشمن ایجاد کرده بود با حضور حماسی مردم نقش مهمی ایفا کرد.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر تقویت تجهیزات و امکانات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اضافه کرد: داشتن سیستم‌های قوی پخش صدا و بلندگوهای پیشرفته در عرصه برنامه‌ها و مراسمات یک ضرورت است.

وی با بیان اینکه ساحل بوشهر در ایام نوروز امسال فضای معنوی و قرآنی به خود گرفته است گفت: پیوست رسانه‌ای در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک ضرورت است تا این موارد به نحو احسن منعکس شود.

صفایی بوشهری ترویج فرهنگ انقلابی و دینی را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر می‌تواند در عرصه مدیریت نوا در ساحل بوشهر نقش‌آفرینی کند.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم محوری ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره) / مراسم گرامیداشت 12 فروردین با محوریت مساجد برگزار می شود
  • «محفل امام حسنی‌ها» شناخت نسبت به مفاهیم قرآنی را افزایش می‌دهد
  • «محفل امام حسنی ها» بیانگر ضرورت تدوین برنامه های قرآن محور
  • ترس دشمن از گسترش انقلاب اسلامی
  • ساخت مستند زندگی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهید حادثه تروریستی کرمان
  • ضرورت اجرای مدیریت نوا در سواحل بوشهر
  • تجلیل رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از محفل قرآنی امام‌حسنی‌ها
  • ضرورت اجرای مدیریت نوا در ساحل بوشهر
  • حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌ های شهدای مدافع حرم