Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از تشکیل پرونده تخلف مالی برخی مسئولان شهرداری یکی از شهر‌های استان خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری قزوین، محمد قاسمی افزود: شهرداری یکی از شهرستان‌های استان با برگزاری قراردادها و مزایده‌های صوری، مبالغی با واسطه به حساب مدیران و مسئولان شهرداری واریز می‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان مرکز استان گفت: چون این پرونده در مراحل ابتدایی قرار دارد تا زمانی که حکم قطعی صادر نشده، نمی‌توانیم درباره آن اطلاع‌رسانی کنیم.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب قزوین؛ در این تخلفات، مبالغ هنگفتی به بیت‌المال ضرر وارد و مبالغ کلانی به‌صورت نامشروع به پیمانکاران و اشخاصی که در آن مجموعه حضور داشتند، پرداخت شده که مصداق تصرف در اموال عمومی محسوب می‌شود.

قاسمی در پایان از سازمان بازرسی و بسیج که در جمع‌آوری اطلاعات تخلفات شهرداری به دادستانی کمک کردند، قدردانی کرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان قزوین اموال عمومی انقلاب روابط عمومی شهرداری جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۳۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفرخواست پرونده اخلال در نظام ارزی کشور صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلال آفاقی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل اظهار کرد: کیفرخواست متهمین پرونده فساد ارزی به مبلغ ۸۰۰ هزار یورو معادل ارزش روز ۵۷۰ میلیارد ریال صادر و پرونده به دادگاه ذی‌صلاح ارسال شد.

وی افزود: متهم اصلی این پرونده و شرکت تجاری مرتبط با او با دریافت ارز به بهانه واردات کالا از اجرای تعهدات خود خودداری کرده و عملاً مبالغ ارزی مذکور را به نحو نامشروع تصاحب کرده بودند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تصریح کرد: به محض دریافت گزارش و تشکیل پرونده قضائی، تحقیقات اولیه با نظارت و پیگیری معاونت حقوق عامه این دادستانی آغاز و با احراز موضوع، متهمین تحت تعقیب قرار گرفتند.

آفاقی تأکید کرد: مبارزه قاطع و بی‌امان با فساد اقتصادی در دستور کار ویژه دستگاه قضائی استان قرار داشته و پرونده‌های مشابه دیگری در دست رسیدگی است که به محض حصول نتیجه به اطلاع عموم، خواهد رسید.

کد خبر 6084019

دیگر خبرها

  • رفع مسدودی بیش از هزار کارت ملی در استان قزوین
  • کشف پرونده فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی
  • کیفرخواست پرونده متهمان فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی صادر شد
  • کیفرخواست پرونده اخلال در نظام ارزی کشور صادر شد
  • برای بانوان بی‌حجاب پرونده قضایی تشکیل نمی‌شود
  • برای زنان در طرح حجاب پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟
  • پرونده قضایی برای بانوان بی‌حجاب تشکیل نمی‌شود
  • دادستان: پرونده قضایی برای بانوان بی‌حجاب تشکیل نمی‌شود / فراجا مراعات حد و حدود و حریم‌ها را داشته باشد
  • برای بانوان در عفاف و حجاب پرونده قضایی تشکیل نمی‌شود
  • دادستان : پرونده قضایی برای بانوان در عفاف و حجاب تشکیل نمی‌شود