Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@21:26:11 GMT

افزایش تلفات حمله تروریستی در افغانستان

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۳۷۴۷

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، یک منبع آگاه در وزارت دفاع افغانستان اعلام کرد شمار تلفات حادثه بمب‌گذاری انتحاری در پایگاه نیرو‌های امنیتی در «میدان شهر» و درگیری مسلحانه در این پایگاه به ۱۲۶ نفر رسیده است.

این منبع که نخواست نامش فاش شود گفت: «اطلاعات ما نشان می‌دهد تاکنون ۱۲۶ نفر در اثر انفجار در پایگاه آموزشی نیرو‌های امنیتی کشته شدند که ۸ نیروی ویژه در میان کشته شدگان قرار داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

یک عامل انتحاری امروز-دوشنبه-به پایگاه نظامی نیروهای نظامی ملی در «میدان شهر» حمله کرد. افراد مهاجم پس از بمب‌گذاری وارد اردوگاه شده و به مدت یک ساعت با نیروهای امنیتی درگیر بوده‌اند.

طالبان مسئولیت این حمله را برعهده گرفته و مدعی شد که در این حمله ۱۹۰ نیروی امنیتی کشته شده‌اند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: افغانستان طالبان افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۳۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران پایگاه نظامی اسراییل در امنیتی‌ترین نقطه کره زمین را زد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا خسروی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان داراب گفت: اقدام ایران در عملیات وعده صادق از این حیث اهمیت دارد که با وجود جنایات بی‌شمار رژیم اشغالگر قدس، تا الان هیچ دولتی بر علیه اسرائیل اقدام خاصی نکرده بود اما در ۱۳ آوریل یا شب وعده صادق معادله تغییر کرد و ایران به امنیتی‌ترین پایگاه نظامی جهان هجوم آورد.

امام جمعه داراب افزود: آقای اسکات ریتر افسر سابق اطلاعاتی تفنگداران آمریکا می‌گوید پایگاه هوایی نِواتیم اسرائیل، حفاظت شده‌ترین نقطه زمین در برابر حملات موشکی و حتی محافظت شده‌تر از کاخ سفید و کاخ کرملین بود.

امام جمعه داراب ابراز کرد: عملیات وعده صادق مصداقی از آیه شریفه «کَم مِن فِئَةٍ قَلیلَةٍ غَلَبَت فِئَةً کَثیرَةً بِإِذنِ اللَّهِ» است، چون ما در برابر ائتلافی از پدافند هوایی قرار داشتیم و توانستیم ضربه بزنیم و همه این پیروزی‌ها به برکت حاکمیت ولایت فقیه در این کشور و شخص رهبری عزیز است.

کد خبر 6082591

دیگر خبرها

  • ایران پایگاه نظامی اسراییل در امنیتی‌ترین نقطه کره زمین را زد
  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • خاک افغانستان علیه هیچ کشوری استفاده نخواهد شد
  • ۸۶۰ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • حمله شدید موشکی حزب الله به پایگاه‌های نظامی اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ تن افزایش یافت
  • حمله شدید موشکی حزب الله به پایگاه های نظامی اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه نظامی میرون/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • رزمایش مشترک روسیه و تاجیکستان در امتداد مرز افغانستان
  • اذعان سایت عبری به دست برتر نیروهای مقاومت در جنگ غزه