Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر دوشنبه خبرنگار ایرنا در این دوره از رقابت ها ، 17 تیم از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان حضور داشتند که در دو رده سنی ریر 18 سال و همچنین رده سنی 18 تا 23 سال در شهرستان صومعه سرا با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت ها و در مسابقات رده سنی زیر 18 سال که تیم های حاضر ابتدا در دو گروه با هم به رقابت پرداختند، در نهایت تیم انصاری با ترکیب صدف قلی زاده ، غزل نجات طلب ، ثنا موسوی و فاطمه امیری با غلبه برابر رقبای خود عنوان قهرمانی مسابقات جام فجر گیلان را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم بسکتبال سه نفره صومه سرا (ب) نیز با ترکیب مهدیه موسی پور، مبینا مسیبی ، مژده حسین زاده و سبا یوسفی آزاد مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و تیم بانوان صومعه سرا (الف) با ترکیب سودا شیدایی ، زهرا عبرتی ، نرجس چراغی و شقایق معینی نژاد در مکان سوم رقابت ها بسکتبال سه نفره جام فجر گیلان قرار گرفت.
همچنین در پایان رقابت های بسکتبال سه نفره بانوان گیلان در رده سنی 18 تا 23 سال که تیم های حاضر به صورت دوره ای با هم به رقابت پرداختند، در نهایت تیم پاد رشت با ترکیب سوگند رجایی فرد ، ساینا پارسانزهتی ، پرنیان میربرگ کار و هیوا کروبی به مقام قهرمانی رسید؛ تیم خمام با ترکیب الناز نصرین کامران ، منصوره چهره نوازی ، فاطمه علیزاده و مائده رمضان نژاد در مکان دوم قرار گرفت و تیم ملوان بندرانزلی با ترکیب سایه فریدی ، ساناز هژبری و زهرا صباد بی غم عنوان سوم را کسب کرد.
پریسا یعقوبی ، سونیا هوشنگی ، بیتا هاشمی ، نیوشا بیگدلو، نازنین کاظم زاده و شیرین توپچی نژاد نیز داوری رقابت های بسکتبال سه نفره بانوان گیلان جام فجر را برعهده داشتند.
7285/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان گیلان بسکتبال زهرا عنوان قهرمانی گیلان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۳۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تکواندو، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت پیگیری خواهد شد.   اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای به تهران از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.   تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور