Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون شوراها مجلس جلسه این کمیسیون با مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر را تشریح کرد.

اصغر سلیمی، سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه عصر امروز (دوشنبه اول بهمن) این کمیسیون، اظهار داشت: مسئولان معاونت اداری مجلس و همچنین مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر، میهمان جلسه عصر امروز کمیسیون شوراها بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این جلسه پیرو موضوعات مربوط به مواد مخدر و پیشگیری از آن برگزار شد بود، افزود: مسئولان در این نشست تاکید کردند که با توجه به اینکه 90 درصد تریاک در افغانستان تولید می‌شود، قطعاً مسائل و حواشی این موضوع گریبانگیر کشور ما نیز خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون شوراها اظهار داشت: مسئولان این ستاد اعلام کردند مصرف شیشه از 26.2 درصد به 8.1 درصد کاهش یافته و در حال حاضر مصرف گیاه شاه‌دانه که به گل شناخته می‌شود، بیشتر شده است.

سلیمی با بیان اینکه طبق گفته این مسئولان مصرف تریاک 53 درصد، ماریجوآنا 12 درصد، شیره 10 درصد و شیشه 8 درصد است، گفت: مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر تاکید کردند که قصد دارند با فعالیت خود به اقتصاد قاچاقچیان مواد مخدر ضربه وارد کرده و با ایدز مقابله کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: موادمخدر سخنگوی کمیسیون شوراها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۳۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج

سرهنگ احمدپور گفت: صبح امروز مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر فهرج طی کنترل خودرو‌های عبوری در محور فهرج-زاهدان موفق شدند از یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مقدار ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف کنند.

وی افزود: در همین رابطه یک نفر متهم که راننده خودرو بود نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ احمدپور فرمانده انتظامی شهرستان فهرج با اشاره به اینکه برای مبارزه با سوداگران مرگ با هیچ احدی تعارفی نداریم اضافه کرد، با کسانی که از این طریق جوانان ما را مبتلا و به کام مرگ می‌کشانند مبارزه خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار