Web Analytics Made Easy - Statcounter

هومن گریوانی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی در دست اجرای گلبهار افزود: این شرکت در راستای تکمیل و واگذاری واحدهای مسکن مهر به متقاضیان برنامه مدون و ویژه ای را در دست اجرا دارد.
وی اظهار داشت: طی ماه های گذشته جلسات متعدد برای حل مشکل متقاضیان مسکن مهر که به خاطر کم کاری و تعلل برخی تعاونی ها بوجود آمده است، برگزار و تصمیماتی برای تسریع در روند اجرای پروژه اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: 39 هزار و 833 واحد مسکن مهر در گلبهار وجود دارد که از این تعداد 29 هزار و 558 واحد به بهره برداری رسیده و 2 هزار و 100 واحد دیگر پیشرفت اجرایی 80 درصدی دارند.
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار افزود: طی بازدیدهای انجام شده مشکلات مربوط به پروژه های مسکن مهر گلبهار مورد بررسی قرار گرفت که امید است تعدادی از این پروژه ها در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به متقاضیان واگذار شود.
وی با اشاره به هزار و 195 واحد مسکن مهر فاقد متقاضی در گلبهار اظهار داشت: طی تفاهم نامه اداره کل راه و شهرسازی با کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره کل بهزیستی خراسان رضوی این واحدها تعیین تکلیف شدند.
شهر جدید گلبهار که برای جمعیت 200 هزار نفر و قابل توسعه تا 400 هزار نفر ایجاد شده با وسعت چهار هزار هکتار در 35 کیلومتری شمال غربی مشهد در امتداد جاده مشهد - قوچان واقع است.
7489 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بهزیستی پیروزی انقلاب اسلامی کمیته امداد امام خمینی مدیر عامل شرکت مسکن مهر جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۳۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال گذشته

جواد اوجی امروز (چهارشنبه، ۲۹ فروردین‌ماه) در حیاط هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وزارت نفت در سال ۱۴۰۲ با سرمایه‌گذاری مؤثر در بخش‌های بالادست و پایین‌دست صنعت نفت توانست پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار را به سرانجام برساند، گفت: از محل تکمیل این پروژه‌ها رشد تولید در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و به‌دنبال آن ثبت رشد اقتصادی بالای ۲۰ درصدی در بخش نفت و گاز را شاهد بودیم.

وی افزود: امسال برای سرمایه‌گذاری‌های تازه در پروژه‌های نیمه‌تمام باقی‌مانده در صنعت نفت برنامه‌ریزی جامعی شده است تا امسال هم جهش تولید مطلوبی در این صنعت داشته باشیم.

وزیر نفت تصریح کرد: امیدواریم سال ۱۴۰۳ هم مانند پارسال رکوردهای مطلوبی در زمینه جهش تولید داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • عرضه زمین مشارکت های مردمی را در اجرای پروژه‌های مسکونی تقویت می‌کند
  • پروژه‌های نیمه‌تمام لرستان در امر مولدسازی اولویت‌بندی شوند
  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی آغاز شد
  • تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان
  • ۴هزار واحد از پروژه‌ نهضت ملی پرند در انتظار تأمین زیرساخت
  • طرح ملی مسکن کاشان در چه مرحله‌ای است؟
  • عزم دولت برای تکمیل ۷۰هزار پروژه نیمه تمام عمرانی جدی است
  • ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان با آورده ۱۵ میلیون تومانی
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال گذشته
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۲