Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین اثر داستانی عبدالرزاق پورعاطف نویسنده خوزستانی که مجموعه ۷ داستان کوتاه در حوزه دفاع مقدس است با عنوان «یکبار برابر تیربار» منتشر شد. ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

عبدالرزاق پورعاطف در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اهواز،اظهار داشت: مجموعه داستانی «یکبار برابر تیربار» از سوی انتشارات نیستان در 80 صفحه آماده و  منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اثر متشکل از هفت داستان کوتاه است که نام آنها از هفت داستان مجزا گرفته شده است زیرا  هر کدام از داستان‌های کتاب موضوع مستقلی است.

نویسنده کتاب «یکبار برابر تیربار» با بیان اینکه دو داستان این مجموعه درباره دفاع مقدس‏، دو داستان درباره نماز، دو داستان عاشورایی و یک داستان نیز درباره شهدای حله است؛گفت: این کتاب تلاش‌های بنده در سال‌های اخیر در حوزه داستان کوتاه بود که در جشنواره‌های مختلف کشور نیز برگزیده شدند.

سومین دوره‌ کتاب سال عاشورا فراخوان داداهواز| کتاب «جدال احسن» با محوریت کرسی‌های آزاداندیشی روانه بازار شد142 کتاب از خاطرات، وصیت نامه و زندگی نامه شهدای استان خراسان جنوبی تدوین شد

وی گفت: این مجموعه با لحنی بسیار ساده و در عین حال سرضرب، پر کشش، داستانی و حس‌برانگیز نوشته شده و از توضیح زوائد و حواشی در این داستان‌ها به شدت پرهیز شده است.

این نویسنده و منتقد ادبی بیان داشت: در این مجموعه داستانی سعی شده با عبارات کوتاه و گاه با استفاده از رگه‌های کم‌رنگ طنز از دل آنچه از جنگ به گوش رسیده است داستانی روایت شود که برای مخاطب امروز عصر دیجیتال قابل فهم باشد.

 به گزارش تسنیم؛ عبدالرزاق پورعاطف از نویسندگان حوزه ادبی و دفاع مقدس است. این داستان‌نویس جوان حائز رتبه‌های بسیار زیادی در عرصه داستان‌نویسی در جشنواره‌های داخلی بوده که نشان از اقبال عمومی  به آثار وی است.

انتهای پیام/

 

R41468/P4001/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۳۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه شعر طنز «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه شعر طنز «دیزی در پنت هاوس» سروده سعیده موسوی زاده به تازگی توسط انتشارات سوره مهر منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب دربرگیرنده ۳۵ شعر طنز است.

موسوی‌زاده اهل مشهد است و سابقه طولانی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان دارد و در این کتاب به سراغ سروده‌هایی برای بزرگسالان رفته است. این کتاب شامل اشعار طنز با عناوین مختلف اجتماعی و فرهنگی است. در بخش‌های پایانی نیز موسوی‌زاده اشعار یک بیتی و دوبیتی را قرار داده است.

نویسنده در این کتاب با استفاده از شعر شاعران بزرگ و صنعت تضمین اشعار را سروده است.

در فرازی از اشعار این‌کتاب می‌خوانیم؛

«گرچه میدانم نمی‌آیی، ولی هر دم ز شوق
میزنم تق تق به در، در را خودم وا می‌کنم»

این کتاب با شمارگان هزار و ۲۵۰ نسخه عرضه شده است.

کد خبر 6086706 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشارکتاب «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا (ع)
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو
  • مجموعه شعر طنز «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد
  • قیصر امین‌پور نمی‌خواست برای شعرش به او کلیه بدهند
  • رسالت کانون تقویت ادبیات داستانی است
  • مجموعه داستان دوباره همان زخم‌ها را به صورتم بزن در کرمانشاه منتشر شد
  • داستان‌هایی از کریستین اندرسون با لهجه فارسی + فیلم
  • کتاب صوتی «برزویه پزشک» منتشر شد/اقتباسی از داستان‌ کلیله و دمنه
  • پادشاه داستان‌های ترسناک چگونه اولین گام را برداشت؟