Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-23@10:00:28 GMT

حفظ سوریه به برکت وجود فرهنگ بسیجی است

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۳۹۱۹

معاون ضد تروریسم وزارت اطلاعات بیان کرد: اگر امروز سوریه پابرجاست و توانسته است در برابر گروهک های تروریستی مقاوت کند، به برکت وجود فرهنگ بسیجی است.به گزارش بلاغ،این مقام مسئول در آیین گشایش نمایشگاه موزه عبرت و ضد تروریسم در همدان بیان کرد: اگر امروز سوریه پابرجاست و توانسته است در برابر گروهک های تروریستی مقاوت کند، به برکت وجود فرهنگ بسیجی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون ضد تروریسم وزارت اطلاعات نامگذاری چهلمین سال انقلاب به فجر فاطمی را بسیار مبارک دانست و اظهار داشت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب دشمنان انتظار شکست این ملت را داشتند.

وی اضافه کرد: اما این پیروزی امسال با نام حضرت زهرا (س) مزین شده و به برکت وجودی ایشان در صورت قرار داشتن در مسیر انقلاب اسلامی، سال ها این نظام را ایشان حفظ می کنند.

معاون وزیر اطلاعات گفت: تمامی خیابان های و کوچه های ایران مزین به نام شهدا است و امروز شهرهای ما نمایشگاهی از اقتدار و فداکاری ها این عزیزان است.

وی افزود: امروز با قدم گذاشتن در خیابان افتخار می کنیم که کوچه ها و خیابان ها به نام شهدایی است که به ما یاد دادند برای حفظ و مانگاری انقلاب باید فداکاری کرد.

معاون ضد تروریسم وزارت اطلاعات، برگزاری نمایشگاه موزه عبرت و ضد تروریسم را زمینه ای برای فراموش نکردن مسائل و موانعی دانست که دشمنان بر سر راه این ملت گذاشتند تا این انقلاب تداوم نیابد.

وی گفت: جانبازان، رزمندگان، ایثارگران و تمامی افرادی که لباس پاسداری بر تن دارند مثل نمایشگاهی هستند که روزانه آنها را در برابر چشمانمان شاهد هستیم.

معاون وزیر اطلاعات ادامه داد: فعالان در بنیاد شهید و امور ایثارگران به مثابه موزه دارانی هستند که باید این سرمایه ها را حفظ کنند تا جوانان این سرمایه ها و چگونگی شکل گیری و پیروزی و تداوم انقلاب را فراموش نکنند.

وی همدان را مهد فرهنگ و تمدن دانست و افزود: این شهر محل زندگی شهدا و علمای بزرگی همچون شهید سرلشگر حسین همدانی و خانم مرضیه دباغ است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۳۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ در آستانه ۵ اردیبهشت، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس ، همایشی با عنوان "شن‌ها مامور خدا بودند" فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح در سالن همایش‌های بین المللی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بزرگراه شهید حقانی تهران، انتهای خیابان سرو، روبروی پارک طالقانی واقع است.

دیگر خبرها

  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است
  • برپایی بازارچه در موزه صنایع دستی گلستان
  • بشار اسد : گاهی دیدارهایی با آمریکایی ها داریم
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • انقلاب اسلامی به برکت وجود نعمت ولایت امروز کشوری مقتدر است
  • به برکت وجود سپاه، دشمن جرئت دست‌اندازی به خاک کشور را ندارد
  • موزه موسیقی با اعتبار مستقل آغاز به کار می‌کند/ راه‌اندازی موزه تئاتر به منظور تحقق شعار سال
  • کنعانی: دفاع از اصول، ارزش‌ها و ارکان انقلاب و نظام با صلابت ادامه خواهد یافت
  • موزه دفاع مقدس مازندران محل انتقال فرهنگ جهاد است
  • ۵۰ یادمان شهدای گمنام در مازندران نیازمند تکمیل است