Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای سیستان وبلوچستان علل بسیاری از حوادث جاده ای موجود در استان را عدم رعایت سرعت مطمئنه دانست وگفت: هجده سامانه کنترل سرعت در محورهای مواصلاتی این استان فعال است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی خانقاهی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون اظهار کرد: حمل و نقل و ترددهایی که در جاده ها انجام می شود نیازمند تحلیل میزان تردد می باشد که در این راستا اقدام به نصب سیستم حمل ونقل هوشمند شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی در تکمیل مطلب فوق تصریح کرد: هم اکنون بیش از 70 دستگاه تردد شمار در محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان نصب شده که هدف از این اقدام، ارائه آمار ومیزان ترافیک موجود و تشخیص نوع وسیله نقلیه ای است که در این محورها تردد می کنند.
 
به گفته این مسئول، بر اساس آمار به دست آمده از این سیستم ها وسطح سرویس هر جاده می توان برنامه ریزی مناسبی برای ارتقای جاده ها انجام داد.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مدیریت بر روی تردد ناوگان را یکی دیگر از مزایای این طرح عنوان کرد و افزود: بخشی از اطلاعات ثبت شده توسط این سامانه در اختیار پلیس راه ها قرار می گیرد که این امر منجر به شناسایی ساعت های ترافیکی و کنترل زمان برای ارائه خدمات می شود.


خانقاهی علل بسیاری از حوادث جاده ای موجود در استان را عدم رعایت سرعت دانست و ادامه داد: در این خصوص نیز 18 سامانه کنترل سرعت در استان فعال است که در نظر داریم این تعداد را برای سفرهای نوروزی به 22 مورد ارتقا دهیم تا علاوه بر کنترل سرعت در جاده ها، از بروز هرگونه سوانحی در این زمینه نیز جلوگیری به عمل آید.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۳۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۴۰۰ فرآورده غیرمجاز و تقلبی موجود در بازار در سال ۱۴۰۲

 محمود آل بویه مدیرکل فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو در بخش پایانی مراسم افتتاح سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین‌آلات وابسته گفت: نمایشگاه‌هایی، چون سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین‌آلات وابسته به صنایع کمک می‌کند که توانمندی‌هایشان را به یکدیگر معرفی کنند تا کشور در همه عرصه‌ها به خودکفایی برسد؛ مصرف‌کننده ما باید به کالای سلامت‌محوری که از مجاری درست به بازار وارد شده‌اند، دسترسی داشته باشد. خوشبختانه در سال‌های اخیر عرضه کالا‌های تقلبی و قاچاق در بازار‌های کشور کم شده، اما این از مواردی است که کمش هم زیاد است.

به گزارش ایفدانا، مدیر کل فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو خبر داد: وزارت غذا و دارو و ۱۷ نهاد ناظر دیگر تلاش می‌کنند که کالا‌های قاچاق را شناسایی کرده و به مصرف‌کنندگان معرفی کنند تا از بازار جمع‌آوری شوند و با تولیدکنندگانشان برخورد شود.

آل بویه خبر داد: سازمان غذا و دارو در سال ۱۴۰۲، ۴۰۰ نمونه فرآورده غیرمجاز و تقلبی موجود در سطح بازار را شناسایی و معرفی کرد؛ مجموعاً سازمان غذا و دارو در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، ۹۰۰ نمونه محصول غیرمجاز و تقلبی موجود در بازار را شناسایی و اطلاع‌رسانی عمومی کرده است.

او ادامه داد: صاحبان برند باید مراقب برندشان باشند. مصرف‌کنندگان نیز باید سعی کنند که محصولات آرایشی، بهداشتی و سلولزی را از مراکز مجاز تهیه کنند؛ اخیرا برخی از فروشگاه‌های اینترنتی محصولات مذکور را برای ۷۵ تا ۸۵ درصد تخفیف ارائه می‌دهند و مطمئنا یک جای محصولی که با تخفیف بالا عرضه می‌شود، اشکال دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی کلينيک

دیگر خبرها

  • شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی درجنوب سیستان وبلوچستان
  • افزایش شمار جان‌باختگان سیلاب در افغانستان
  • شناسایی ۴۰۰ فرآورده غیرمجاز و تقلبی موجود در بازار در سال ۱۴۰۲
  • انسداد ارتباط بیش از۴۵ محور روستایی و ۱۲ جاده فرعی جنوب سیستان وبلوچستان
  • افزایش شمار جانباختگان سیل در افغانستان به ۶۶ نفر
  • بارش‌ رگباری درجنوب سیستان وبلوچستان وآماده باش دستگاه‌های خدماتی وامدادی
  • بارش‌ها رگباری درجنوب سیستان وبلوچستان وآماده باش دستگاه‌های خدماتی وامدادی
  • هشدار هواشناسی در سیستان و بلوچستان/ آماده باش نیروهای راهداری
  • بیشینه سرعت باد به بیش از ۵۰ کیلومتر در کیش، ۲۸ فروردین
  • آماده باش نیروهای راهداری سیستان و بلوچستان در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی