Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@12:51:17 GMT

رکورد مصرف گاز در اصفهان شکسته شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۴۲۲۸

رکورد مصرف گاز در اصفهان شکسته شد

سید مصطفی علوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز گذشته بیش از 42 میلیون و 16 هزار مترمکعب گاز در بخش خانگی و تجاری و بیش از 28 میلیون و 223 هزار مترمکعب در صنایع و نیروگاه های سطح استان به مصرف رسید.
وی گفت: پایداری گاز در استان در وضعیت خوبی قرار دارد و تاکنون هیچگونه اُفت فشار و قطعی گاز در سطح استان رخ نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: تمهیدات لازم برای پیشگیری از اُفت فشار یا قطعی گاز از طریق زیرساخت های گازرسانی در طرح جامع اصفهان بزرگ انجام گرفته است و شبکه گاز رسانی استان هم اینک در وضعیت پایدار قرار دارد.
مدیرعامل شرکت گاز اصفهان با اشاره به استقرار جبهه هوای بسیار سرد در استان در چند روز آینده، از مشترکان خواست با صرفه جویی در مصرف، به تداوم پایداری شبکه گازرسانی کمک کنند.
وی در عین حال از مشترکان خواست نکات ایمنی از جمله اطمینان از باز بودن مسیر دودکش وسایل گاز سوز برای حفظ سلامت خود را نیز مد نظر داشته باشند.
علوی گفت: واحد امداد شرکت گاز به شماره 194 بصورت 24 ساعته آماده امدادرسانی به مشترکان در همه نقاط استان اصفهان است.
به گزارش ایرنا، 93.6 درصد جمعیت کشور از نعمت گاز برخوردارند که شامل 97 درصد جمعیت شهری و 82 درصد جمعیت روستایی است.
بیش از یک میلیون و800 هزار مشترک در استان اصفهان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
سالانه حدود 21 میلیارد متر مکعب گاز طبیعی توسط شرکت گاز استان اصفهان توزیع می شود که بعد از تهران، رتبه دوم کشوری را دارد.
به گزارش اداره کل هواشناسی اصفهان، سرمای هوا در زمستان امسال در این استان در مقایسه با 2 سال گذشته بی سابقه است و در روزهای آینده دمای هوا باز هم کاهش می یابد.
دمای هوای نقاط مختلف استان در سه روز گذشته به سردترین نقطه خود در سال جاری رسید بطوری که دمای کلانشهر اصفهان به حدود 6 درجه سانتی گراد زیر صفر کاهش پیدا کرد.

6027/7150
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اصفهان زمستان صرفه جویی در مصرف گاز مد جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۴۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد

با وجود اینکه هنوز چند هفته به پایان مسابقات لیگ برتر انگلیس باقی مانده است اما رکورد گلزنی در یک فصل 20 تیمی شکسته شد.

طرفداری | هری مگوایر موفق به زدن گل شماره 1085 در این فصل از مسابقات لیگ برتر انگلیس شد.

با گلزنی هری مگوایر در دقیقه 43 بازی مقابل شفیلدیونایتد، تعداد گل‌های زده شده در این فصل از مسابقات لیگ برتر به عدد 1085 رسید تا بدین‌ترتیب رکورد بیشترین تعداد گل زده در یک فصل از لیگ ۲۰ تیمی شکسته شود. این رکورد جالب‌توجه در حالی به ثبت رسیده است که هنوز ۴۵ بازی دیگر تا پایان لیگ برتر امسال باقی مانده است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • رکورد ۱۰۰ متر آزاد شنای ایران شکسته شد
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • رکورد تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته می‌شود
  • رکورد تراپ بانوان توسط مرضیه پرورش‌نیا شکسته شد
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت