Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتاحی اصل:با هماهنگی‌های انجام شده با مدیریت برق شهرستان چرام، مشکلات شبکه روشنایی معابر این منطقه تا چند روز آینده برطرف خواهد شد ویک حلقه چاه آب شرب برای روستای آرند و روستا‌های اطراف حفر خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  به نقل از چرام ،اخبار روستای آرند با ۶۰ خانوار بصورت ماهانه در رسانه ها منتشر میشد و از نبود آب شرب کافی رنج می بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 نداشتن گاز در فصل سرما یکی دیگر از مشکلات این روستا است که با وجود ورود فصل سرما به این روستا،باعث مشکلات عدیده ای شده است.

 

 فرماندار چرام در جمع خبرنگاران محلی گفت: با توجه به مطالعات انجام شده به همت اداره اُمور عشایر شهرستان چرام، یک حلقه چاه آب شرب برای روستای آرند و روستا‌های اطراف حفر خواهد شد.

 

هادی فتاحی اصل از برطرف شدن مشکل ورودی جاده ارتباطی این روستا، با ساخت یک حلقه پل خبر داد و افزود:تا زمان اجرای برنامه اساسی برای مسیر ارتباطی این منطقه، آمادگی کامل در زمینه تسطیح و بازگشایی مسیر این روستا در فصل بارندگی وجود دارد.

 

وی به ضرورت تعیین تکلیف زمین‌های منابع طبیعی و کشاورزی این منطقه اشاره کرد و گفت:باتوجه به زمین‌های حاصلخیز و مرغوب کشاورزی منطقه آرند، مقرر شد زمین‌های کشاورزی این روستا که در نقشه‌ی قبلی جزء منابع ملی محسوب می شد، به همت اداره جهاد کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان چرام و با اجرای ماده ۵۴ به کشاورزان این منطقه واگذار و مجوز فعالیت در این زمین‌ها صادر شود.

 

فتاحی اصل ادامه داد:با هماهنگی‌های انجام شده با مدیریت برق شهرستان چرام، مشکلات شبکه روشنایی معابر این منطقه تا چند روز آینده برطرف خواهد شد.  

 

 

لازم به ذکر است نبود آب کافی، نداشتن گاز در فصل سرما، نبود راه ارتباطی مناسب و عدم آنتن دهی تلفن همراه از جمله مطالبات مردم روستای آرند است.

 

 

گفتنی است روستای آرند با ۶۰ خانوار و ۲۳۰ نفر جمعیت در ۸ کیلومتری مرکز شهر چرام واقع شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۴۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باج جدید پاشینیان به علی‌اف: ۴ روستای منطقه «قزاق» به آذربایجان واگذار شد

 دولت ارمنستان برای اجتناب از جنگی دوباره با جمهوری آذربایجان، چهار روستای مورد مناقشه با این کشور را به باکو واگذار کرد.

ارمنستان کنترل چهار روستای مرزی در منطقه «قزاق» در خاک جمهوری آذربایجان را به باکو واگذار کرد.

به گزارش «کلش ریپورت»، این روستا‌ها به مدت بیش از سه دهه در کنترل ارمنستان قرار داشتند.

«نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان اواخر ماه میلادی گذشته برای انتقال کنترل این روستا‌ها به جمهوری آذربایجان ابراز آمادگی کرده و گفته بود: «سیاست ما جلوگیری از جنگ است، نه شروع آن. بنابراین، تصمیم گرفته‌ایم که با ترسیم مرز دقیق‌تری در این مناطق موافقت کنیم. ما این کار را نه تنها به نفع جمهوری ارمنستان، بلکه برای روستا‌های منطقه انجام می‌دهیم تا امنیت آنها را تضمین کنیم.»

پاشینیان با بیان اینکه بدون حل‌وفصل این مساله، جنگی دوباره میان باکو و ایروان رخ خواهد داد، چندین بار ابراز کرده بود مایل است این روستا‌ها را که برای ایروان مهم هستند، به جمهوری آذربایجان بازگرداند.

منبع: ایسنا

tags # ارمنستان ، جمهوری آذربایجان سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ارمنستان ۴ روستای منطقه «قزاق» را به آذربایجان واگذار کرد
  • باج جدید پاشینیان به علی‌اف: ۴ روستای منطقه «قزاق» به آذربایجان واگذار شد
  • مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی
  • دسترسی ۱۰۰ روستای نیکشهر مسدود است؛ سیلاب جان ۲ نفر را گرفت
  • دسترسی ۱۰۰ روستای نیکشهر مسدود است/ سیلاب جان ۲ نفر را گرفت
  • گازکشی نشدن برخی از محله‌های روستای بهارستان و دردسرساز شدن آن برای اهالی
  • حل مشکل مسکن کمک به معیشت مردم است
  • ۵۸۰ روستای آذربایجان شرقی دارای مشکل آبی است
  • بهسازی ۲۵۰۰ پایه چراغ روشنایی معابر شهرستان محلات
  • برخورداری ۱۲۱ روستای آذربایجان شرقی از آب پایدار در خردادماه