Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نوشته آذرقلم؛ دلیل اصلی و اول مالک باشگاه در امر سرمایه گذاری در این عرصه، همین جلوگیری از هدر رفتن سرمایه های عظیم و قابل توجه انسانی و سپس پدید آوردن شادی و نشاط در خانواده ها بوده است و لاغیر. و طبیعی است که به تبع آن در کنارش آثار مثبت دیگری پدید بیاید.
با در اختیار گرفتن باشگاه تراکتور توسط فردی خوش فکر با توان مالی مناسب، بومی متعصب، علاقمند و کار آزموده در عرصه ورزش فوتبال و آن هم انجام باشگاه داری از مراحل اولیه و پایه و رسیدن به سطح اول آن یعنی لیگ برتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با لحاظ تداوم و ثبات مستمر توام با پیشرفت فنی و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری به رغم نداشتن هوادار و کسب تجربیات ارزشمند در این رهگذر، اکنون شرایطی پیش آمده تا باشگاه تراکتور خود را از درون و بیرون قدرتمندانه ساخته و خویش را به عنوان یک باشگاه قدرتمند و درجه یک چه در سطح ایران و آسیا مطرح سازد.
امید است به یاری و خواست و کمک خداوند و نیز حمایت هواداران عاشق بی بدیل و بی نظیرش که الحق شایسته بهترین ها هستند باشگاه به اهداف عالی اش برسد.
آنچه که در اینجا به آن اشاره، یادآوری و تاکید می شود، یک برنامه آموزشی درست و اصولی برای پرورش استعدادها در آکادمی از یک طرف، و یک برنامه میدانی مجزا برای جذب ستاره های آینده دار از سرتاسر استان و استانهای دیگر از سویی دیگر، باید هر چه زودتر در دستور کار باشگاه تراکتور قرار بگیرد. شاید هر چند تا حدودی این موضوع در حال حاضر وجود داشته باشد و عزیزانی در باشگاه زحمات زیادی هم در این خصوص انجام بدهند اما آنچه در خروجی کار تابحال بوده کافی و مناسب این باشگاه نبوده است. بنابراین شاید بهتر باشد باشگاه همانند باشگاه سویا و دورتموند و رم استعداد یاب هایی متخصص و ماهر استخدام کند. و گروه های استعدادیابی تشکیل و زیر نظر آنها فعالیت نمایند.
باشگاه باید استعدادهای کم سن و سالی را که در کوچه و خیابان روستاها و شهرها وجود دارند و شرایط فیریکی، تکنیکی و… مناسبی برای فوتبال دارند با روش های مناسبی شناسایی و زیر نظر بگیرد و اجازه ندهند این استعداد های بالقوه و پول ساز بسوزند.
دلیل اصلی و اول مالک باشگاه در امر سرمایه گذاری در این عرصه، همین جلوگیری از هدر رفتن سرمایه های عظیم و قابل توجه انسانی و سپس پدید آوردن شادی و نشاط در خانواده ها بوده است و لاغیر. و طبیعی است که به تبع آن در کنارش آثار مثبت دیگری پدید بیاید.
بنابراین الزام است چنین باشگاهی و با چنین اهدافی در امر استعدادیابی و قوی سازی آکادمی، حتی چندین برابر تیم بزرگسال اش هزینه نماید.
و به کل روی نونهالان، نوجوان و جوانانی که گروه استعدادیاب متخصص معتقدند که آنها با کار آموزشی لازم تبدیل به فوتبالیست های قابل و ستاره خواهند شد، سرمایه گذاری کند و بدین ترتیب ضمن تولید بازیکن، و تامین بازیکن های مورد نیاز باشگاه در تمامی رده ها، ایجاد شرایط اقتصادی پایداری را رقم بزند.
این فرایند بایستی بگونه ای ساختار سازی شود که عوامل دلالی و مافیایی و رانت خواری نتواند بوجود بیاید و صرفا جوانان با استعداد و دارای توانایی و شایسته اجازه رشد یابند.
البته شایان ذکر است در این راستا همه مسولین استانی و رسانه های استان، تمام تلاش خود را در جهت مساعدت و کمک معنوی و ستادی به مجموعه باشگاه بکار بیاورند تا رسیدن به اهداف عالی باشگاه سریعتر به وقوع بپیوندد.
6132/518
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها رانت خواری سرمایه سرمایه گذاری شرایط اقتصادی فوتبال جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۴۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار ویرا: فهمیدم استعداد بازی کردن فوتبال ندارم و به دنبال مربی‌گری رفتم / فیلم

اوسمار ویرا: فهمیدم استعداد بازی کردن فوتبال ندارم و به دنبال مربی‌گری رفتم / فیلم

دیگر خبرها

  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • اوسمار ویرا: فهمیدم استعداد بازی کردن فوتبال ندارم و به دنبال مربی‌گری رفتم / فیلم
  • لزوم حرکت به سمت سرمایه‌گذاری تخصصی/ قوانین سرمایه‌گذاری در حوزه شهری تسهیل شود
  • برگزاری دومین رویداد ایده‌پردازی و استعدادیابی «بیوتلنت»
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس
  • شناگران از تبعیض رنج می برند/ استعدادیابی در استان های ساحلی
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل برگزار می‌شود
  • اقدامات شهرداری برای ارتقای سلامت تهرانی‌ها | از طرح استعدادیابی سالمندان تا ترویج ازدواج و فرزندآوری