Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-18@05:23:28 GMT

زنگ ورزش مدارس شهر تهران فردا تعطیل است

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۴۳۱۳

زنگ ورزش مدارس شهر تهران فردا تعطیل است

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران از تعطیلی زنگ ورزش مدارس در روز سه‌شنبه ۲ بهمن ماه امسال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسعود ثقفی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران اظهار کرد: در پی بالا رفتن آلاینده‌های جوی و آلودگی هوا، فعالیت‌های ورزشی مدارس تهران برای روز سه شنبه ۲ بهمن ماه ۹۷ ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بر اساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای شهر تهران، فردا فعالیت‌های ورزشی و بدنی در زنگ ورزش مدارس در تمام مقاطع تحصیلی پایتخت ممنوع است و حتی‌المقدور از قرار دادن دانش‌آموزان در فضای باز جلوگیری شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آلودگی هوا زنگ ورزش مدارس تعطیلی مدارس آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۴۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد سخت در انتظار اماکن و باشگاه های ورزشی مختلط و متخلف در خصوص تصویربرداری و انتشار در فضای مجازی 

 

به گزارش جام جم آنلاین _چهارمحال و بختیاری،  حراست اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ورود هر گونه تلفن همراه، تصویربرداری و عکسبرداری ورزشکاران در اماکن ورزشی مختص بانوان و انتشار تصاویر در فضای مجازی در اماکن و باشگاه های سطح استان ممنوع و تخلف محسوب می شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد. 

 

حسین فرهادیان تصریح کرد: حفظ حرمت و رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی لازمه فضای سالم ورزشی است و مدیران باشگاه‌ها و اماکن ورزشی لازم است این امر را مورد توجه جدی قرار دهند.

 

وی گفت: همچنین هر گونه تمرین، دوره آموزشی و برگزاری مسابقات مختلط در اماکن و باشگاه های ورزشی سطح استان ممنوع می باشد، لذا اماکن ورزشی ملزم به تفکیک ساعات تمرینی بانوان و آقایان است. 

 

رئیس حراست اداره کل ورزش جوانان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: انتشار تصاویر فعالیت های ورزشی بانوان در اماکن ورزشی در فضای مجازی ممنوع است و مدیران اماکن ورزشی موظف به رعایت ضوابط و قوانین مربوطه می باشند.

دیگر خبرها

  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • مدارس این شهرستان ها امروز چهارشنبه تعطیل شدند
  • مدارس این شهرها امروز تعطیل شد
  • کدام مدارس فردا چهارشنبه تعطیل شدند؟
  • مدارس این شهرها فردا تعطیل شد
  • مدارس زاهدان فردا صبح تعطیل شد
  • مدارس زاهدان فردا تعطیل شد
  • مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب در جنوب کرمان برای فردا تعطیل شد
  • همه مدارس هرمزگان فردا (سه شنبه) تعطیل شد
  • برخورد سخت در انتظار اماکن و باشگاه های ورزشی مختلط و متخلف در خصوص تصویربرداری و انتشار در فضای مجازی