Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@13:29:12 GMT

بازداشت یک جاسوس داعشی در استان الانبار عراق

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۴۳۴۵

بازداشت یک جاسوس داعشی در استان الانبار عراق

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العالم، دستگاه اطلاعات نظامی عراق امروز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که کماندوهای لشکر ۱۴ آن با همکاری و هماهنگی نیروهای اطلاعاتی تیپ ۴۰ پیاده، موفق شدند یکی از عنصر داعش را بازداشت کنند.

در این بیانیه آمده است که تروریست دستگیر شده، اطلاعات مهمی را درباره تحرکات یگان‌های امنیتی ما ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگاه اطلاعات نظامی عراق گزارش داد که داعشی بازداشت شده از جمله افرادی است که به موجب صورت جلسه منطبق با ماده چهار قانون ضد تروریسم، تحت تعقیب قضایی قرار داشت.

شبکه خبری روسیا الیوم گزارش داد که سرکرده جاسوس داعشی در شهر «الرمادی» استان الانبار دستگیر شده است.

داعش شهر الرمادی استان الانبار را در سال ۲۰۱۴ اشغال و نیروهای عراقی در فوریه سال ۲۰۱۶ آن را به طور کامل آن از اشغال تروریست‌ها خارج کرده بودند.

کد خبر 4519937

منبع: مهر

کلیدواژه: الانبار داعش عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۴۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و شهرداری


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، محمدرضا جعفری اصل با اشاره به اینکه بر اساس گزارش سربازان گمنام امام زمان(عج)، متهمان بازداشت‌ شده مرتکب تخلفات و فساد گسترده مالی شده‌اند، بیان کرد: پس از وصول گزارش اولیه بلافاصله پرونده قضایی تشکیل و تحقیقات تحت نظر معاون دادستان آغاز که منجر به بازداشت آنان شد.

وی افزود: با تکمیل تحقیقات اولیه، حسب مورد اتهاماتی از جمله پرداخت رشوه، تبانی در معاملات و مناقصات شهرداری، تحصیل مال از طریق نامشروع، معاونت در ارشاء به متهمان تفهیم شده است.

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی، گفت: پرونده در حال رسیدگی است و پس از بررسی همه جوانب، اخذ نظر کارشناس رسمی دادگستری، انجام مراحل حسابرسی و همچنین اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، نسبت به افراد مرتبط و مسئول در این فساد مالی تصمیم گیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازداشت چند پیمانکار و کارمند شهرداری بندر امام
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و شهرداری
  • احضار معاون سفیر آمریکا به وزارت خارجه هند
  • چگونه از کدال استفاده کنیم؟ | راهنمای کاربردی سامانه کدال
  • ارتقاء جایگاه ایران در شاخص توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • مسکو جاسوس ارشد اوکراین را در فهرست اهداف مشروع قرار داد
  • رتبه ایران در شاخص جهانی فناوری اطلاعات و ارتباطات افزایش یافت
  • یوتیوب یک مجرم را به دام انداخت!
  • بازداشت ۱۴۷ مظنون داعشی در ترکیه
  • بازداشت فرد‌ هتاک به مقدسات در کرج