Web Analytics Made Easy - Statcounter

استرالیا توانست در ضربات پنالتی ازبکستان را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

به گزارش ایسنا، در ادامه مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا، استرالیا و ازبکستان از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه خلفان بن زاید ابوظبی به میدان رفتند که این دیدار در وقت‌های معمول و اضافه برنده نداشت و در نهایت، کانگروها چهار بر دو در ضربات پنالتی به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه نخست این دیدار ازبکستان بازی بهتری را ارائه کرد و توانست موقعیت‌های گلزنی خطرناک‌تری را خلق کند اما این اتفاق برای زدن گل نخست کافی نبود.

در نیمه دوم و با تعویض‌های آرنولد، استرالیا به بازی برگشت و کاملا تیم برتر زمین بود و بارها یاران کوپر تا یک قدمی گلزنی پیش رفتند ولی هر بار تیزهوشی مدافعان ازبک و بی دقتی مهاجمان استرالیا مانع از گل شدن این فرصت‌ها شد.

در وقت‌های اضافه دو تیم بازی با احتیاطی را به نسبت وقت‌های معمول ارائه کردند و خستگی در ساق پای بازیکنان هر دو تیم مشهود بود. در نهایت ضربات پنالتی تعیین کننده تیم پیروز بود و استرالیا با برتری چهار بر دو راهی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شد.

عزیز بهیچ از استرالیا و عزیزبک توختاخوجیف و مارات بیکمایف از ابزکستان ضربات خود را از دست دادند.

در بازی‌های امروز(دوشنبه)، ژاپن توانست عربستان را حذف کند و در روز نخست نیز، تیم‌های ایران، چین و ویتنام با شکست دادن رقبای خود راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی ازبکستان تیم ملی استرالیا جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۴۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز ایران- قرقیزستان در یک چهارم نهایی آسیا/پیش به سوی جام جهانی فوتسال

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا دوشنبه به مصاف کویت رفت که این دیدار با نتیجه ۴ بر صفر به سود ایران به پایان رسید.گل‌های تیم ملی در این دیدار را علی اکرمی، سالار آقاپور و سعید احمدعباسی (۲ گل) به ثمر رساندند.

در دیگر دیدار این گروه که به طور همزمان برگزار شد تیم‌های افغانستان و بحرین به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۳ بر ۲ به سود افغانستان به پایان رسید.

به این ترتیب در جدول رده بندی گروه D تیم ملی ایران با ۹ امتیاز صدرنشین شد و افغانستان با ۴ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به کویت در رده دوم قرار گرفت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. کویت با ۴ و بحرین بدون امتیاز از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

گفتنی است با حذف شگفت‌انگیز ژاپن از گردونه رقابت‌ها شانس تیم ملی برای کسب دوباره عنوان قهرمانی بسیار زیاد شده است. در ادوار اخیر ژاپن چندباری یقه تیم ملی را در مراحل پایانی گرفته بود، اما اکنون به نظر می رسد تیم شمسایی برای ایستادن بر سکوی نخست آسیا راه ساده‌تری در پیش دارد.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست خبری پیش از بازی با قرقیزستان گفت: من به عنوان بازیکن و مربی روبه‌روی قرقیزستان بازی کرده‌ام اما به خاطر تفکری که مربی جدید این تیم اضافه کرده، این تیم تغییرات اساسی کرده است و ما بازی سخت و پرهیجانی مقابل آن‌ها خواهیم داشت.

وی گفت: آن‌ها یک تیم خوب و فیزیکی هستند؛ تیمی که ژاپن را حذف کرده حتماً قابل احترام است. من از بازیکنانم راضی هستم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین عملکردمان را داشته باشیم. شعار اصلی تیم ما این است که به شکلی بجنگیم که شرمنده خودمان نباشیم.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به پرسشی در مورد سایر تیم‌های تورنمنت گفت: من از حذف تیم ژاپن ناراحتم. آن‌ها جام جهانی را از دست دادند و نمایش سایر تیم‌ها هم نشان داد در این مسابقات هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد. کافی است به سایر بازی‌ها نگاه کنید و پیشرفت فوتسال را در آسیا ببینید.

شمسایی گفت: مهم‌ترین بخش جام ملت‌های امسال موضوع انتخابی جام جهانی است، همین موضوع سبب می‌شود تمام تیم‌ها بدون توجه به نام رقیبان بجنگند و نتایج غیرمنتظره رخ بدهد.

او در پاسخ به این پرسش که مصدومیت حسین طیبی چه تاثیری روی عملکرد تیم ایران داشته است؟ گفت: حسین بازیکن بزرگی است و ما دوست داشتیم اینجا کنارمان باشد اما در ورزش حرفه‌ای پذیرفته‌ایم مصدومیت و اتفاقات غیرمنتظره وجود دارد. ما در دو سال گذشته تغییراتی ایجاد کردیم و جوان‌ها را به تیم اضافه شدند، خوشحالم که علی‌اصغر حسن‌زاده که یک رهبر واقعی است در کنار محمدرضا سنگ‌سفیدی به خوبی نظم تیمی را حفظ می‌کنند و جوان‌ترها کنار آن‌ها می‌آموزند.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:

* تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰

* ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰

* تایلند - عراق ۱۴:۳۰

* ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

حمیدرضا عرب

دیگر خبرها

  • افغانستان از جام ملت های آسیا حذف شد
  • تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان از آسیا
  • امروز ایران- قرقیزستان در یک چهارم نهایی آسیا/پیش به سوی جام جهانی فوتسال
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • تمجید AFC از ایران و افغانستان/ ایران زنگ خطر را به صدا درآورد
  • شگفتی‌سازی افغانستان در جام ملت‌های آسیا
  • صعود ازبکستان و عراق به جمع ۸ تیم برتر فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ صعود ازبکستان و عراق و حذف عربستان و استرالیا
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند