Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-19@06:29:14 GMT

قتل در بازار تهران +عکس

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۴۴۱۲

قتل در بازار تهران +عکس

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از درگیری منجر به قتل مابین دو مغازه‌دار در خیابان خیام خبر داد. به گزارش جنوب نیوز، ساعت ۱۵:۰۰ یکشنبه مورخ ۳۰ دی ۹۷ وقوع درگیری بین دو مغازه‌دار فروش شیرآلات در محدوده خیابان خیام به کلانتری ۱۱۳ بازار اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد که درگیری مابین دو جوان ۳۰ و ۳۵ ساله صورت گرفته که در درگیری و با شکسته شدن شیشه ویترین یک مغازه فروش شیرآلات، یکی از آنها به شدت از ناحیه سر و گردن دچار خونریزی شده که بلافاصله هماهنگی‌های لازم با اورژانس تهران انجام، جوان مصدوم به بیمارستان منتقل و طرف دیگر درگیری به نام مصطفی نیز در همان محل درگیری توسط مأموران کلانتری ۱۱۳ بازار دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود انتقال فرد مجروح به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی، به کلانتری ۱۱۳ بازار اعلام شد که جوان مصدوم به علت شدت جراحت و خونریزی شدید فوت کرده که بلافصله موضوع به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد، متهم مصطفی (۳۰ ساله) برای تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مصطفی در اظهاراتش مدعی شد: هر زمان با مقتول روبه‌رو می‌شدم، وی بدون هیچ دلیل مشخصی شروع به فحاشی می‌کرد تا اینکه امروز برخی الفاظ زشت را به من و اعضای خانواده‌ام نسبت داد، همین موضوع باعث شد تا این بار به فحاشی‌های او اعتراض کنم، اعتراض بنده بهانه‌ای شد تا مقتول با مشت ضربه‌ای به صورتم بزند، در حالیکه عصبانی شده بودم، به سمت مقتول حمله‌ور شده و دیگر متوجه نشدم که چگونه به سمت ویترین مغازه برخورد کردیم.

متهم پرونده در شرایطی مدعی است که ابتدا مقتول به سمت وی حمله‌ور شده است که بررسی تصاویر به دست آمده از دوربینهای مداربسته اطلاعات متفاوتی را در اختیار کارآگاهان قرار داده است.

تصاویر به دست آمده از دوربینهای مداربسته محل درگیری، مصطفی (قاتل) را در شرایطی نشان می‌دهد که حین تردد مقتول در پیاده‌رو، از پشت سر به او نزدیک شده و اقدام به گرفتن مقتول از ناحیه کمر کرده، او را به ویترین شیشه‌ای مغازه کوبیده و شیشه‌های تخریب شده ویترین باعث ایجاد جراحت شدید مقتول از ناحیه گردن شده است.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی؛ معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: تحقیقات درباره این پرونده، در مراحل اولیه قرار دارد و متهم با قرار بازداشت موقت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

منبع: تسنیم

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۴۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان قتل مرد همسایه به‌دلیل پمپ ساختمان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: ساعت ۱۳:۳۰ روز بیستم فروردین‌ماه، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های تهران از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مرگ مشکوک مرد میانسالی را روی تخت بخش اورژانس، گزارش کردند.

وی افزود: با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی وارد سردخانه بیمارستان شدند و جسد مردی حدوداً ۶۰ ساله را مشاهده کردند که احتمالاً به‌خاطر ضربه بر سرش به قتل رسیده بود، بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که متوفی ساعتی قبل با همسایه‌های ساختمانی که داخل آن زندگی می‌کرده درگیر شده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پسر متوفی در جریان تحقیقات ابتدایی جنایی ماجرا را این‌طور توضیح داد، ما در طبقه دوم ساختمان زندگی می‌کنیم و همسایه در زیرزمین اما به‌خاطر اینکه فشار آب برای خانه ما کم بود قرار شد شریکی یک پمپ بخریم که روز حادثه به‌دلایلی اختلافی میان ما ایجاد شد و در ادامه با ساکنان طبقه دوم که ۴ نفر بودند درگیر شدیم و در جریان این نزاع پدرم از ناحیه سر هدف ضربه قرار گرفت و پس از احساس درد به کام مرگ فرو رفت.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ متذکر شد: به‌دنبال دریافت این اطلاعات، کارآگاهان خیلی زود ۴ مرد جوان را بازداشت کردند اما آنها در بازجویی‌های مقدماتی منکر وارد کردن ضربه به سر متوفی در جریان این درگیری مرگبار شدند.

سردار گودرزی گفت: پس از پایان تحقیقات میدانی در بیمارستان و ساختمان موردنظر، کارآگاهان مأموریت یافتند با اقدامات فنی تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی جسد مرد میانسال برای تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شد و متهمان جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

کد خبر 6081009

دیگر خبرها

  • مدیر یک شرکت لوازم آرایشی در برج بیست طبقه‌اش به قتل رسید
  • قتل مدیر شرکت‌ لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در برج ۲۰ طبقه‌اش
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران و زنی که با موتور مواد می‌فروخت
  • فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان؛ یک نفر کشته شد
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد؛ 4 نفر بازداشت شدند
  • قتل مرد همسایه به‌خاطر پمپ ساختمان
  • دستگیری عاملان قتل مرد همسایه به‌دلیل پمپ ساختمان
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران
  • متهم: فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم