Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-24@22:23:23 GMT

من بازی را نگه داشتم نه بیرانوند!

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۴۴۱۳

سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: من بازی را نگه داشتم و به بیرانوند گفتم کدام طرفی برود. به گزارش جنوب نیوز، شب گذشته (یکشنبه) پیش از برگزاری بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و عمان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت‌وگویی با مادر سردار آزمون مهاجم تیم کشورمان داشتیم. در این مصاحبه مادر سردار درباره گلزنی پسرش در بازی با عمان گفت: اگر به سردار پاس خوب بدهند می‌تواند گل بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار آزمون در خصوص این جمله مادرش اظهارداشت: پاس خوب رسید، ولی توپ‌های من گل نشد. به هر فوتبال است و روزی بازیکن گل می‌زند و روزی هم نمی‌زند. اگر قرار بود همه توپ‌های من گل شود که الان در بهترین تیم‌های اروپایی بازی می‌کردم.

وی در مورد درخشش بیرانوند و اینکه تیم را در بازی نگه داشت، تصریح کرد: من بازی را نگه داشتم و به بیرانوند گفتم کدام طرفی برود! (با خنده) عمان تیم قدرتمندی بود و ما را اذیت کرد، ولی خداراشکر که پیروز شدیم. خوشبختانه شانس با ما یار بود و توانستیم با نمایش یک بازی خوب این تیم را شکست دهیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در بازی با چین بتوانم گلزنی کنم و به مراحل بالاتر برویم. از امروز تمرکزمان را روی این تیم می‌گذاریم، چون تیم چین بسیار سرسخت است.

منبع: میزان

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۴۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه

موسیالا عنوان کرد رسیدن به شماره ۱۰ تیم ملی آلمان، رویایی بوده از کودکی به دنبال تحقق آن بوده‌است

طرفداری | جمال موسیالا، هافبک جوان بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در گفتگو با بیلد، از لیونل مسی تمجید کرد و او را الگوی خود نامید. موسیالا در این مصاحبه مفصل گفت:

پوشیدن پیراهن شماره ۱۰ آلمان

از بچگی، بازی بزرگانی که شماره ۱۰ می پوشیدند را نگاه می‌کردم و به این شماره علاقه بسیاری دارم. من با تماشای بازی رونالدینیو، مسی و نیمار بزرگ شدم. همه آن‌ها ده می پوشیدند و همیشه رویای این را داشتم که روزی به این شماره برسم.

بازیکنان مورد علاقه تو؟

بدون شک مسی و رونالدینیو. ده ها و ده ها ویدیو از آنها دیده ام. وقتی خیلی کوچک بودم، پیراهن زیدان را هم داشتم، شماره ده تیم ملی فرانسه.

به نظر می‌رسد الگوی اصلی تو مسی است

بله. همیشه مسی را تحسین کرده‌ام و مجذوب بازی او بوده‌ام. مسی و نیمار بازیکنان مورد علاقه من بودند و تماشای بازی آنها برای من بسیار سرگرم کننده و لذت‌‌بخش بود. لئو گل می‌زد، نیمار با توپ جادو می‌کرد و من هم سعی می‌کردم در حیاط خانه‌مان حرکات آن‌ها را تقلید کنم. من همواره طرفدار آنها بوده‌ام.

تو حتی پیراهن شماره ۱۹ مسی را هم داشتی

بله. چون مسی را خیلی دوست داشتم آن را پیراهن را برایم خریدند. من همیشه از مسی تقلید می‌کردم و به کارهای او در زمین نگاه می‌کردم تا ببینم که آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه.

موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • اعتراف اوسمار درباره دوران فوتبال بازی کردنش
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری