Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال استرالیا در حالی مقابل ازبکستان در ضربات پنالتی به برتری رسید که در جریان بازی نمایشی بهتر داشت. ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال استرالیا از ساعت 17:30 امروز (دوشنبه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا 2019، در ورزشگاه خلیفه بن زاید شهر العین به مصاف ازبکستان رفت که این دیدار پس از تساوی بدون گل در وقت‌های قانونی و اضافه با برتری 4 بر 2 کانگورها در ضربات پنالتی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جام ملت‌های آسیا|استرالیا در ضربات پنالتی ازبکستان را حذف کرد

شاگردان گراهام آرنولد در حالی مقابل ازبکستان در ضربات پنالتی به برتری دست یافتند که قدر برتری آماری خود در وقت‌ها قانونی و اضافه مسابقه را ندانستند. آمار این مسابقه به شرح زیر است:

مالکیت توپ
استرالیا: 60.7 درصد
ازبکستان: 39.3 درصد

آفساید
استرالیا: یک
ازبکستان: 2

کرنر
استرالیا: 4
ازبکستان: 3

پاس
استرالیا: 909
ازبکستان: 579

شوت
استرالیا: 17
ازبکستان: 7

شوت در چهارچوب 
استرالیا: 2
ازبکستان: یک

خطا
استرالیا: 13
ازبکستان: 16

کارت زرد
استرالیا: 3
ازبکستان: 2

کارت قرمز
استرالیا: صفر
ازبکستان: صفر

انتهای پیام/

R1434/P/S3,1410/CT12 واژه های کاربردی مرتبط جام ملت‌های آسیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام ملت های آسیا جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۴۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقدماتی جام جهانی در آسیا | صعود استرالیا با گلباران کردن لبنان

تیم ملی فوتبال استرالیا با برتری پرگل مقابل لبنان به عنوان اولین تیم آسیایی خودش را به مرحله سوم انتخابی جام جهانی رساند.

طرفداری | در اولین دیدار دور برگشت مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا از ساعت ۱۲:۱۵ امروز تیم‌ ملی لبنان در ورزشگاه کانبرا میزبان استرالیا بود.

تیم لبنان که به دلیل شرایط خاص کشور خود تصمیم گرفت بازی برگشت خود را هم مقابل این تیم در خانه حریف برگزار کند، با نتیجه‌ای سنگین‌تر از شکست ۲ بر صفر بازی رفت مغلوب شد و این بار با باخت ۵ بر صفر زمین را ترک کرد.

کاسینی ینگی، باسل رادی(گل به خودی) کرگ گودوین(۲ گل) و جان ایردال برای شاگردان گراهام آرنولد گلزنی کردند تا استرالیا در گروه I صدرنشینی‌اش را با ۱۲ امتیاز حفظ کرده به عنوان اولین تیم قاره آسیا خودش را به دور سوم انتخابی جام جهانی برساند.

موعود بنیادی‌فر، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم تیم داوری کشورمان بازی را قضاوت کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • صعود پرویزی و امیری به فینال/ ریگی و طهماسبی با یک برد برنز گرفتند
  • صعود پرویزی و امیری به فینال/ریگی و طهماسبی با یک برد برنز گرفتند
  • صعود پرویزی و امیری به پیکار پایانی، ریگی و طهماسبی برنز گرفتند
  • مثل 38 میلیون نفر دلِ تماشای پنالتی را نداشتی لوا!‏
  • تورنمنت جاده ابریشم| پرویزی و امیری فینالیست شدند؛ ریگی و طهماسبی برنز گرفتند
  • سانیول: همه می‌گفتند از تیم ملی گرجستان برو
  • بدشانسی ژاوی: لوا سالم رفت، مصدوم برگشت
  • شگفتی بزرگ فوتبال آسیا به دست افغانستان!
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • مقدماتی جام جهانی در آسیا | صعود استرالیا با گلباران کردن لبنان