Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@10:05:01 GMT

کرباسچی به خانه بازگشت

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۴۴۹۳

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران که صبح امروز از سوی ماموران از مقابل منزل خود به دادسرای زندان اوین منتقل شده بود، پس از طی مراحل قضایی به خانه بازگشت. ناطقان: غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران که صبح امروز از سوی ماموران از مقابل منزل خود به دادسرای زندان اوین منتقل شده بود، پس از طی مراحل قضایی به خانه بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کرباسچی پس از بازگشت به منزل در گفتگو با کانال اطلاع رسانی حزب کارگزاران سازندگی، اظهار داشت: در ارتباط با محکومیتم به یک سال حبس که از سوی دادگاه اصفهان صادر شده بود، دادسرای اصفهان به دادسرای تهران برای اجرای حکم نیابت داده بود و به همین خاطر امروز صبح دستگیرم کردند تا به اوین ببرند.

وی افزود: در دادسرا وقتی به معاون دادستان تهران موضوع درخواست اعاده دادرسی نسبت به حکم دادگاه اصفهان را گفتم، نامه دادند، تعهد گرفتند و فعلاً آزاد شدم.

کرباسچی تاکید کرد: قرار شده پس از نظر دیوان عالی کشور در خصوص درخواست اعاده دادرسی، درباره اجرای حکم تصمیم‌گیری شود. منبع: فارس برچسب ها: کرباسچی ، بازگشت ، مراحل قضایی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کرباسچی بازگشت مراحل قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۴۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه وحشتناک تخریب یک خانه بر اثر بارندگی و سیلاب! | ویدئو

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، لحظه تخریب یک خانه بر اثر بارندگی شدید و سیلاب در محله بنجیر، بافت تاریخی شهر زواره، استان اصفهان را ببینید.

کد خبر 846943 منبع: ایسنا برچسب‌ها سيل خبر مهم استان اصفهان آبگرفتگی

دیگر خبرها