Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@18:44:10 GMT

کشف پول‌شویی 10 میلیارد تومانی در بیرجند

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۴۵۰۰

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: اموال قاچاقچی بزرگ موادمخدر که با پول شویی قصد نقل و انتقال ۱۰۰ میلیارد ریال از عواید موادمخدر را داشت توقیف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مجید شجاع پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با دریافت گزارشی از مرجع قضایی مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان بزرگ موادمخدر به هویت معلوم که به اتهام حمل موادمخدر توسط پلیس دستگیر شده و در زندان به سر می‌برد دارای اموال و دارایی‌های بسیاری است و این در حالی است که هیچ فعالیت اقتصادی انجام نداده است که موضوع توسط مأموران پلیس پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: با توجه به عدم فعالیت اقتصادی قاچاقچی دستگیر شده به نظر می‌رسید که این اموال از راه قاچاق موادمخدر حاصل شده است که دستورات لازم در راستای شناسایی این اموال به مأموران ابلاغ شد.   وی افزود: مأموران با بهره‌گیری از امکانات فنی و استعلامات لازم و بررسی حساب‌های متهم و نزدیکان وی چندین حساب با تراکنش‌های بالا شناسایی کردند که در تمامی این حساب‌ها وجوه به صورت کارت به کارت واریز و برداشت شده و در یک لحظه در چندین حساب جابه‌جا و منتقل شده بود.   به گزارش تسنیم، شجاع با اشاره به اینکه مأموران با بررسی دقیق‌تر حساب‌ها و بررسی اسناد و مدارک و کارت‌های کشف شده از متهم در زمان دستگیری به این نتیجه رسیدند که تمامی این حساب‌ها در اختیار متهم بوده است گفت: نقل و انتقال وجوه که از عواید نامشروع حاصل از خرید و فروش موادمخدر حاصل شده رقم آن بالغ بر 100 میلیارد ریال است.   فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی تصریح کرد: در ادامه بررسی این پرونده 4 باب منزل مسکونی در شهرستان‌های زاهدان، زابل و مشهد به نام این قاچاقچی بزرگ موادمخدر و همسرش کشف شد که گزارشی در زمینه اموال و دارایی‌های متهم به مرجع قضایی ارسال شد و این اموال با دستور مقام قضائی توقیف شد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۴۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت یکماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر گفت: مادران دارای فرزند زیر دو سال، تا یکم خرداد فرصت دارند از ۲۲۰ هزار فروشگاه متصل به این طرح خرید کنند.

به گفته آقای بهداد، سرپرستان خانوار دهک‌های یک تا سه درآمدی سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به «برنامه کاربردی شما» از شارژ حساب خود در «طرح ملی یسنا» اطمینان حاصل کنند. 

در این طرح، به ازای هر فرزند زیر دو سال، مبلغ ۶۰۰ هزار تومان اعتبار به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است. 

دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مراحل قبلی "طرح یسنا "شامل ۸ استان بود، اما در مرحله جدید، مادران دارای فرزند زیر دو سال سراسر کشور می‌توانند از این بسته غذایی و بهداشتی بهره‌مند شوند و در صورتی که تخصیص‌های بعدی نیز از سوی دولت انجام شود مراحل بعدی نیز برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جلسه جدید دادگاه پسران معاون مستعفی قوه قضائیه / مازراتی ، پورشه و بنز متعلق به چه کسی بود؟
  • فرصت یک‌ماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال
  • فرصت یکماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال
  • موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟
  • آشنایی با انواع وام بانک مهر ایران + شرایط و جزئیات دریافت وام از ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش در خاک سفید
  • مساعدت ۴ میلیارد تومانی مردم اردبیل به حساب ۱۰۰ امام (ره)
  • کشف ۶ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در بیرجند
  • خلافی بیش از ۵۶ میلیون تومانی یک خودرو توقیفی در لرستان
  • اموال مسروقه میلیاردی در آشخانه کشف شد