Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

هادی اسماعیلی گفت: با وجود مشکلات اقتصادی برای اقشار متوسط و ضعیف کشور برای تامین مسکن و برنامه ریزی مسوولان و دست اندرکاران صنعت برای حل تدریجی مشکلات این گروه از مردم واقعیت این است که بخشی از متقاضیان واحدهای مسکونی در کشور علاقه‌مند به خرید واحدهای مسکونی در مقاصد توریستی دیگر کشورها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، وی افزود: فعالان صنعت ساخت و ساز با در نظر گرفتن نیاز این گروه از مصرف کنندگان با تولید واحدهای کیفی می‌توانند ضمن اشتغالزایی، هم نیاز این گروه از مصرف کنندگان را تامین کنند و هم از خروج سرمایه از کشور به بهانه خرید مسکن در کشورهای همسایه جلوگیری کنند.

اسماعیلی با اشاره به حوادث تلخ خرید و پیش خرید آپارتمان در کشور امارات در گذشته نه چندان دور که منجر به از دست رفتن سرمایه بخش قابل توجهی از مردم کشور و تشکیل پرونده‌های حقوقی بی نتیجه در امارات شده بود خاطرنشان کرد: از دیدگاه گردشگری هیچ یک از کشورهای همسایه پتانسیل‌های بالقوه گردشگری در داخل کشور را ندارد و سیاستگذاران کلان کشور با تشویق فعالان ساخت و ساز باید به گونه‌ای عمل کنند که از کشورهای همسایه برای خرید یا اجاره ملک به نقاط توریستی ایران مراجعه کنند تا ضمن ارزآوری وضعیت اشتغال در حوزه ساخت و ساز و گردشگری را به صورت توأم تحت تاثیر قرار دهد.

وی با اشاره به برنامه های معاونت ساختمان بنیاد مستضعفان در خصوص ساخت واحدهای مسکونی توریستی از احداث یک پروژه بزرگ در جزیره کیش پایان سال خبر داد.

 

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بازار مسکن بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ساخت و ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۴۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از۱۳۸۰ واحد مسکونی برای افراد کم برخوردار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بگفته آقای زمانی مظفر آبادی، مدیر کل بنیاد مسکن استان تهران، مرحله نخست طرح محک یک، در شهرستان دماوند، در چارچوب طرح نهضت ملی مسکن تا پایان خرداد امسال به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است
  • مقاوم سازی حدود ۷۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی البرز
  • تاخیر در واحدهای مسکن ملی قابل تحمل نیست
  • مقاوم سازی ۷۵ درصد از واحد‌های مسکونی روستایی لرستان
  • واگذاری ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان امسال
  • آغاز ساخت ۷هزار و ۵۴۲ واحد مسکونی در قم از سال ۱۴۰۰
  • ساخت بیش از۱۳۸۰ واحد مسکونی برای افراد کم برخوردار
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال
  • افزایش بهای مسکن به دلیل توقف یک دهه‌ای ساخت مسکن
  • ۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود