Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@14:07:08 GMT

اعلام سانس‌ها و برنامه‌های سینمای اهالی رسانه

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۴۷۵۶

اعلام سانس‌ها و برنامه‌های سینمای اهالی رسانه

مدیر روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با اعلام اینکه سانس‌های نمایش فیلم در سینمای اهالی رسانه از ساعت ١٣ آغاز می‌شود تاکید کرد امسال تمامی پرسش‌ها در نشست پرسش و پاسخ آثار به صورت مکتوب مطرح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، مسعود نجفی در مورد سانس‌های نمایش آثار جشنواره در پردیس سینمایی ملت که به اهالی رسانه اختصاص یافته است، گفت: «نمایش فیلم‌ها از ساعت ١٣ آغاز می‌شود و سانس‌های بعدی به ترتیب ١٥:٣٠، ١٨:٣٠ و ٢١:٣٠ خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»


او درباره نشست‌های پرسش‌ و پاسخ چنین توضیح داد: «بعد از نمایش هر فیلم نشست پرسش و پاسخ آن برگزار خواهد شد. امسال براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، تمامی سئوال‌های نشست به صورت مکتوب مطرح می‌شود.»

نجفی همچنین تاکید کرد پیش از شروع نمایش هر فیلم مراسم عکاسی از عوامل برگزار خواهد شد.

سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده همزمان با سالگرد چهل سالگی انقلاب اسلامی، ١٠ تا ٢٢ بهمن ماه برگزار خواهد شد. 

 

پایان پیام/523

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان انقلاب اسلامی استان بوشهر حضرت زهرا س آسیب های اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی مجلس اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر رسانه سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۴۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«یاخته» منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش یاخته به نویسندگی مهدی سیم ریز و کارگردانی میثم نویریان از ۵ تا ۲۵ اردیبهشت ماه، ساعت نوزده و سی در تماشاخانه مهر به روی صحنه می‌رود.

نمایش یاخته، نمایشی کمدی اجتماعی است که منتخب هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی می‌باشد که روایت گر داستان زوج جوانی است که به تهران مهاجرت کرده و باید به روشی غیر معمول صاحب فرزند شوند، که در این بین ایمیلی از مدیر برنامه‌های لئوناردو دی‌کاپریو دریافت می‌کنند. او پیشنهاد داده است که ...

در این نمایش بازیگرانی (به ترتیب الفبا) همچون: تکتم اخجوانی، مرضیه آقاسی، رافق ایرجی، هدیه داوودوندی، آرزو شیخی و محمد محسن شفیعی به ایفای نقش پرداخته و سایر عوامل عبارتند از: مشاور هنری: یزدان کاظمی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: میلاد نظیفی، دستیاران کارگردان: سید مجتبی حجازی، سیده نجمه چلنگر، امیرحسین ارقبایی، روابط عمومی: مریم حضرتی، مشاور رسانه ای: محمد جواد عبدی، طراح صحنه: میثم نویریان، طراح لباس: محبوبه سلطانی، موسیقی: امیر صادقین، طراح گریم: سمیه ارقبایی، طراح پوستر: سروش حیدری، طراح نور: صمد خانی، مدیر صحنه: امیر میرزائی، مدیر اجرایی: هانیه جعفری. علاقه مندان می‌توانند برای تهیه بلیط این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شش فیلم داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو‌ نمایش داده می‌شود
  • پیش بینی دولتمرد حسن روحانی از وضعیت اقتصادی؛ سال سختی پیش‌رو است
  • «آلاء» به تونس می‌رود
  •  منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید
  • نمایش «ملودی» در جشنواره انیمیشن «ورونژ»
  • «یاخته» منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • برگزاری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم
  • «کالبو» آماده نمایش شد/ حضور «تنگه» در جشنواره فرانسوی
  • دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب شد
  • انتصاب دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران