Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@13:06:41 GMT

بیرجند میزبان رقابت های لیگ برتر ووشو

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۴۸۸۰

بیرجند میزبان رقابت های لیگ برتر ووشو

خرمشاد رئیس هیئت ووشو خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،گفت : رقابت های لیگ برتر ووشو یادواره ۲۰۰۰ شهید والا مقام استان در هفته پنجم و ششم، پنجم بهمن ماه سال جاری به میزبانی خانه ووشو سالن بهاران شهرستان بیرجند واقع در سایت اداری برگزار خواهد شد.

وی افزود : در هفته پنجم تیم های هیئت ووشو نهبندان با شانه تخم مرغ گوهر کویر و ستارگان شهرداری خضری با پایگاه فرهنگی اجتماعی مهرشهر و آرین فایتر آرین شهر با معماری داخلی اشکوب و هیئت ووشو زیرکوه با هیئت ووشو قاین با یکدیگر به روی سکو خواهند رفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرمشاد گفت : در هفته ششم این دوره از رقابت ها نیز ۳ بازی بین تیم های معماری داخلی اشکوب با هیئت ووشو نهبندان و کفش میامی با ستارگان شهرداری خضری و پایگاه فرهنگی اجتماعی مهرشهر با هیئت ووشو زیرکوه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/غ

برگزاری رقابت های لیگ برتر ووشو خراسان جنوبی 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۴۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران یادواره آزادسازی خرمشهر و از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه فردا تیم ملوان از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه فردا در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران انزلی به مصاف تیم سایپا تهران می‌رود.
داوری این دیدار بر عهده: مهرداد خسروی با کمک‌های هیوا بهمنی و هیمن نوربخش است.
ملوان فصل شگفت انگیزی را رقم زده و در لیگ برتر در جایگاه پنجم لیگ برتر است، ملوانان در جام حذفی همیشه یکی از مدعیان سنتی جام هستند و سابقه قهرمانی در این جام را هم دارند. 
سایپا تهران، اما مدت هاست از سطح اول فوتبال کشور دور شده و در لیگ یک روزگار می‌گذارند.
نارنجی پوشان تهرانی با مجتبی سرآسیایی سرمربی خود به انزلی می‌روند ولی شاید آنها به اندازه ملوان جام حذفی را جدی نگیرند و به دنبال لیگ باشند هرچند تقریبا شانسی برای صعود به لیگ برتر نخواهند داشت. 
ملوان در مرحله قبل شهر راز شیراز را شکست داد و سایپا هم تیم پارس جنوبی بوشهر را برد.

دیگر خبرها

  • رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ / سهیل موسوی به مدال طلا دست یافت
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • آغاز رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • نگاهی بر اخبار ورزشی پنجم اردیبهشت استان قزوین
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی