Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛در این بازدید دکتر بهادری و دکتر حبیب زاده ضمن خسته نباشید و خداقوت به کارکنان مجموعه نمایندگی از روند و پیشرفت برنامه‌های ابلاغی سازمان بازدید به عمل اوردند
لازم به ذکر است نشست هم اندیشی با دوتن از خبرنگاران افتخاری بسیج و مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت شهرستان به جهت ارائه راهکار‌ها و تسریع در اجرا و پیشرفت برنامه‌ها خصوصا حوزه‌های مقاومت و خبرنگاران افتخاری برگزار گردید و خبرنگاران موانع و مشکلات حوزه‌ی ماموریتی خود را بیان نمودند

در ادامه این بازرسی،  نشست بصیرت افزایی با حضور دکتر حبیب زاده مسئول سیاسی سازمان بسیج در جمع پاسداران وبسیجیان برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از دو هزار بازرسی بهداشتی در طرح بسیج سلامت نوروزی شوشتر

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر سید علی مرد سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر با اشاره به آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی که از ۱۵ اسفند آغاز شده گفت: تعداد دو هزار و ۲۱۷ مورد بازرسی توسط کارشناسان بهداشت در سطح شهرستان انجام شده است.

وی افزود: یک هزار و ۹۹۸ مـورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و مراکز اقامتی انجام شده است.

دکتر مردپرست اذعان داشت: در این بازه زمانی سه هزار و ۱۳۷ مورد کلرسنجی منابع آب، تعداد ۱۹۰ مورد نمونه برداری آب، ۱۹ مورد رسیدگی به شکایات مردمی و یک هزار و ۵۳۶ مورد سنجش پرتابل سطوح و مواد غذایی، تعداد ۲۸ مورد پلمب، ۵۰ مورد معرفی به مراجع قضایی و ۱۹۴ اخطاریه صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه در طول اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در سطح شهرستان، ۹۹۵ کیلو گرم مواد غذایی کشف و امحاء شد خاطرنشان کرد: همشهریان محترم در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس حاصل نمایند.

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی پل بسیج مطابق برنامه زمانبندی است
  • برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است
  • انجام بیش از دو هزار بازرسی بهداشتی در طرح بسیج سلامت نوروزی شوشتر
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • اجرای علی انصاریان به سبک حبیب
  • بازدید رئیس کل دیوان محاسبات از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری 
  • بازدید دستغیب از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل کشور
  • رونمایی از ۲ کتاب در زرند
  • بررسی بازدید‌های محیطی کارشناسان مرکز بهداشت در یکی از قنادی‌های سطح شهر زاهدان
  • تاکید علمای یمن بر لزوم بسیج امت اسلام برای یاری غزه