Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه کشور در گفتگو  خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار کرد: ساعت ۸:۳۰ امشب یک دستگاه مینی بوس و یک دستگاه خودروی سمند در اتوبان تهران_کرج، حوالی پیکان شهر برخورد کردند که منجر به واژگونی مینی بوس شد.

وی افزود: در این حادثه ۳ تن به علت شدت جراحات وارده به مراکز درمانی منتقل شدند و هنوز هیچ گزارش فوتی اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رحمانی گفت: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۵۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در گردنه حیران با ۲۷ مصدوم

‌مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در گردنه حیران خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه ۲۷ نفر از سرنشینان این اتوبوس مصدوم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حمید قویدل  با بیان اینکه ‌اتوبوسی حوالی ساعت چهار بامداد امروز از اردبیل به سمت آستارا حرکت می کرد‌ که بعد از محدوده تله کابین واژگون شد، اظهار داشت: ‌27 نفر تاکنون مصدوم شده‌اند.

وی از اعزام پنج دستگاه آمبولانس و 2 دستگاه ست نجات از اردبیل و یک دستگاه آمبولانس و یک ست از گیلان به همراه عوامل اورژانس به محل حادثه خبر داد و افزود: در حال حاضر امدادگران در حال خارج کردن مصدومین از اتوبوس هستند و آمار نهایی مصدومین متعاقبا اعلام می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزییات جدید از حادثه زورگیری در اتوبان صدر
  • جزییات جدید از حادثه زورگیری در اتوبان صدر از زبان متهمان
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران / ۲۷ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران با ۲۷ مصدوم
  • دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر/ بازسازی صحنه جرم به‌زودی انجام می‌شود
  • دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر/ بازسازی صحنه جرم به زودی انجام می‌شود
  • دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر
  • دستگیری متهمان حادثه زورگیری در اتوبان صدر تهران
  • دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر/ بازسازی صحنه جرم بزودی
  • دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر / بازسازی صحته جرم بزودی