Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت‌الاسلام  طائب،رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار عصر دوشنبه در اجتماع طلاب و فضلای حوزه انقلابی که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد، با اشاره به جنگ نرم دشمن اظهار کرد: دشمن به‌دنبال کار کردن روی تغییر هویت در قم بوده چراکه این شهر از جایگاه ویژه‌ای نسبت به شهر‌های دیگر برخوردار است و دشمن فهمیده اگر طلاب جوان و بزرگان حوزه را دچار رخوت کند، می‌تواند بیشترین آسیب را به انقلاب اسلامی بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه باید وضعیت امروز را به خوبی شناخته و به اقتضای آن تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم، افزود: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به مدت ۴۰ سال در نبرد بودیم چرا که دشمن در طول این سال‌ها به جنگ با ما پرداخته و جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه در جنگ فیزیکی آغاز کننده نبوده است.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار بیان کرد: عده‌ای گفتند در عالم سیاست خوش بینی و بدبینی معنایی ندارد، همین افراد دروس حوزه و تاریخ را مطالعه کرده‌اند، اما هیچ بصیرتی نسبت به وضعیت حال ندارند.

طائب خوش بینی به دشمن را سبب خسارت محض دانست و گفت: برخی گفتند برای حل کردن مشکل آب خوردن، هم باید مذاکره کنیم در حالی که دشمن قصد مکیدن خون ما را دارد.

وی با بیان اینکه در برجام ضربه بزرگی را متحمل شدیم، افزود: پس از برجام بسیاری از تاسیسات تعطیل و بسیاری از متخصصان بیکار شدند و در حالی‌که نظام جمهوری اسلامی ایران به تمامی تعهدات خود عمل می‌کرد، اما بازرسان آژانس از تمامی تاسیسات بازدید کردند.

طائب با تأکید بر اینکه ایران در برجام به کلیه تعهدات خود عمل کرد، افزود: با این حال ترامپ با بیان اینکه برجام بر روی رفتار منطقه‌ای ایران تأثیر نداشته، قرارداد را منحل کرد در حالی که مذاکرات صرفاً هسته‌ای بود و رفتار منطقه‌ای ایران در آن ذکر نشده بود.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار تاکید کرد: آمریکا در برجام به دنبال تغییر رفتار ایران در منطقه در قبال اسرائیل بود و به دلیل اینکه برجام هدف آن‌ها را تأمین نکرده، به سمت برجام ۲ حرکت می‌کند.

انتهای پیام/ش

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار در قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انقلاب اسلامی حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۵۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند

به گزارش خبرنگار مهر، «امیر حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی در حاشیه رژه روز ارتش در خصوص آمادگی جنگنده‌های سوخو ۲۴ این نیرو، اظهار داشت: نیروی هوایی با کمک وزارت دفاع و همکاری ارتش و ستاد کل آماده‌تر از همیشه است. آمادگی که امروز در زمینه سوخو ۲۴ داریم، از همه زمان‌ها بیشتر است و فقط سوخو ۲۴ نیست و در زمینه سایر پرنده‌ها هم آمادگی صد در صد داریم و همان طور که فرمانده ارتش اعلام کرد اگر دشمن بخواهد خطای راهبردی داشته باشد، ضربه‌ای خواهد خورد که نتواند جبران کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است اسکادران‌های سوخو ۲۴ در پاسخ به دشمن شرکت کنند، گفت: ما در تمام زمینه‌های پروازی چه پوشش هوایی و چه بمب افکن آمادگی صد در صد داریم و آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به خصوص با سوخو ۲۴ هستیم و از همین جا به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند.

وی در پایان گفت: جوابی که سپاه به آنها داد، یک سیلی و تنبیه بود و توصیه می‌کنم کاری نکنند که یورش بسیار عظیم را توسط نیروهای مسلح ایران انجام دهیم.

کد خبر 6080708 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی موجب آبروی جهان اسلام شد
  • اگر دشمن بار دیگر خطا کند، پاسخی پشیمان کننده خواهد دید
  • رئیسی : اگر دشمن بار دیگر خطا کند پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان می‌کند
  • عملیات «وعده صادق» تمام معادلات را به نفع ایران تغییر داد
  • «امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد
  • انتصاب دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست‌جمهوری
  • قدردانی وزیر دفاع از حمایت‌های راهبردی رئیس‌جمهور در عملیات «وعده صادق»
  • گروسی به ایران می آید!
  • اسلامی: اگر آژانس به تعهدات برجامی خود عمل کند ما هم متعهدیم
  • به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند