Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@05:25:10 GMT

آخرین اظهارات سارق میلیاردی منازل در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۵۱۳۱

آخرین اظهارات سارق میلیاردی منازل در اصفهان

حوادث رکنا: سارق منازل اصفهان که حدود ۱۰میلیارد تومان از منازل سرقت کرده بود توسط پلیس آگاهی دستگیر شد.

سردار مهدی معصوم‌بیگی ظهر امروز با اشاره به دستگیری یکی از بزرگترین سارقان منزل اصفهان اظهار داشت: گزارشی دریافت کردیم مبنی بر اینکه در بعضی مناطق اصفهان سرقت‌هایی در حال انجام است به همین دلیل با حساسیت تیم‌های ویژه در حوزه پلیس آگاهی تشکیل شد که برای دستگیری سارق کار با شدت و قوت دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اقدامات پیچیده فنی و پلیسی، یکی از تیم‌های پلیس آگاهی موفق شد که این سارق را شناسایی کند، سارق هم شگردهای خاص خود را داشت، تکرو بود و با شگرد خاص و هوشمندانه اقدام به سرقت از منازل می‌کرد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: مجموعه اموال سرقتی که در اختیار پلیس آگاهی بوده بالغ بر 10 میلیارد تومان است و در عملیاتی که در نوع خود بی‌نظیر و منحصربه‌فرد بود کار عظیم و مهمی صورت گرفت.

وی تصریح کرد: پیگیری‌های انتظامی ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود که بتوانیم اموال بیشتری از این سارق حرفه‌ای و دارای سابقه متعدد به‌دست آوریم.

همدستی نداشتم و روزها خانه‌ها را زیر نظر می‌گرفتم

سارق منازل اصفهان نیز درباره انجام سرقت‌ها اظهار داشت: همدستی نداشتم، روزها خانه‌ها را زیر نظر می‌گرفتم و شب‌ها دزدی می‌کردم.

وی افزود: فقط پول و طلا سرقت می‌کردم، همدست نداشتم و با یک خودروی پارس که از خودم بود سرقت‌ها را انجام می‌دادم، بیشتر در محله‌های احمدآباد، گلزار و هشت‌بهشت برای سرقت می‌رفتم.

وی بیان کرد: در طول روز می‌گشتم و خانه‌هایی را که کنارشان خرابه بود انتخاب می‌کردم، در خیابان‌ها گشت می‌زدم و شب‌ها برای دزدی به منازل می‌رفتم.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

«راز وحشت در لانه سیاه» چیست؟! / زن بی حجاب با مرد مشهدی چه کرد؟! قرص های ممنوعه اخلاقی علت مرگ شاه پهلوی بود! +فیلم جنجالی وزیر بهداشت شاه زنده شدن فوتبالیست قرمزپوش بعد از مرگ در زمین فوتبال / در شوش رخ داد فیلم لحظه قتل خونین در بازار تهران +جزییات اجرای حکم شلاق اعضای پلید شورای شهر بابل در ملاعام + عکس زنده شدن یک مرد که 3 ساعت مرده بود + فیلم باورنکردنی جزییات حمام خون در خیابان خیام تهران/ پلیس چه کرد؟ +تصاویر خودنمایی مادر عروس جشن را برای داماد تهرانی سیاه کرد+ عکس دوستم به حمیرا زنم نظر داشت / حمید راز باغ ورامین را دیر فهمید+ عکس نقشه زن پلید 30 ساله برای خلاص شدن از شوهر پیر 70 ساله تهرانی / پسر جوان اعظم را به شمال برد ! +عکس دختر جوان در دام خفاش شب مشهد / سوار خودروی این شیطان نشوید دختر 6 ساله بعد از بی عفتی به قتل رسید / عروسک باربی قاتل را لو داد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا پلیس ماشین های مردم را سپر بلای تبهکاران فراری کرد ! / این اقدام عجیب در جاده خوی - ماکو رخ داد +فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: منزل پلیس سرقت دزدی اخبار حوادث اصفهان پلیس آگاهی سارق منازل میلیاردی عکس فیلم تهران دختر زن نجات مرد قتل مشهد مادرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۵۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت ۱۰ میلیاردی نظافتچی از خانه‌ای در لواسان

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری نظافتچی که اقدام به سرقت ۱۰ میلیاردریالی از خانه‌ محل کارش کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ صادق ضرونی درباره جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال وقوع یک فقره سرقت منزل و به سرقت رفتن طلا و جواهر به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در محدوده لواسانات، دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار تیم عملیاتی کلانتری ۱۶۶ لواسانات قرار گرفت.

وی ادامه داد:‌ ماموران در بررسی اولیه هیچ آثار تخریبی مشاهده نکردند و پیرو تحقیقات انجام شده از اعضای خانواده، مشخص شد که فردی به عنوان نظافتچی در منزل شاکی رفت و آمد داشته است. در ادامه با هماهنگی مقام قضائی، ماموران به محل سکونت نظافتچی مراجعه کرده و موفق شدند قسمتی از طلاهای سرقتی را در داخل منزل این فرد کشف و ضبط کنند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: با انتقال متهم به کلانتری این فرد تحت بازجویی قرار گرفت و در جریان آن به جرم خود مبنی بر سرقت از منزل تحت پوشش نظافتچی اعتراف کرد. همچنین در ادامه با اقدامات فنی و پلیسی مالخر این سارق نیز مورد شناسایی قرار گرفت و در مخفیگاه خود دستگیر شد. اموال مسروقه نیز از مخفیگاه مالخر کشف شد.

ضرونی ادامه داد: بررسی و کشف جرائم احتمالی در دستورکار پلیس قرار گرفت و پرونده نیز به همراه متهم و مالخر دستگیر شده روانه دادسرا شد. 

tags # سرقت سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • سرقت ۱۰ میلیاردی نظافتچی از خانه‌ای در لواسان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • نظافتچی منزل سارق از آب درآمد
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین