Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان جزئیاتی تازه از دستگیری باند فساد اقتصادی در لرستان را تشریح کرد.

محمدرضا صفی خانی با اشاره به انهدام باند فساد اقتصادی در لرستان اظهار داشت: چندین سال است در حوزه بورس مواد پتروشیمی مشکلاتی در سطح ملی به وجود آمده است و تعدادی دلال واحد صنعتی که بیشتر از نیازشان مواد دریافت کرده‌اند و همچنین تعدادی از کارشناسان سازمان صمت به عنوان متهم دستگیر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای مقابله با فساد اقتصادی افزود: در همین راستا در سطح کشور نیروهای امنیتی اقداماتی انجام داده‌اند که با این فساد در حوزه بورس پتروشیمی برخورد و مکانیزم جدیدی در مقابله با فساد ایجاد کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به اینکه برخی از این افراد دستگیر شده چند سال قبل نیز به اتهامی مثل اکنون دستگیر شده بودند، عنوان کرد: در استان لرستان چهار کارشناس حوزه شیمیایی از این اخلالگران از سازمان صمت لرستان توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) به عنوان متهم دستگیر شده‌اند که پس از رسیدگی پرونده این متهمان، براساس قانون قطعا برخورد می شود.

به همت پاسداران گمنام امام زمان(عج) باند فساد اداری در استان لرستان متلاشی و چند تن از کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور دستگیر شدند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

«راز وحشت در لانه سیاه» چیست؟! / زن بی حجاب با مرد مشهدی چه کرد؟! قرص های ممنوعه اخلاقی علت مرگ شاه پهلوی بود! +فیلم جنجالی وزیر بهداشت شاه زنده شدن فوتبالیست قرمزپوش بعد از مرگ در زمین فوتبال / در شوش رخ داد فیلم لحظه قتل خونین در بازار تهران +جزییات اجرای حکم شلاق اعضای پلید شورای شهر بابل در ملاعام + عکس زنده شدن یک مرد که 3 ساعت مرده بود + فیلم باورنکردنی جزییات حمام خون در خیابان خیام تهران/ پلیس چه کرد؟ +تصاویر خودنمایی مادر عروس جشن را برای داماد تهرانی سیاه کرد+ عکس دوستم به حمیرا زنم نظر داشت / حمید راز باغ ورامین را دیر فهمید+ عکس نقشه زن پلید 30 ساله برای خلاص شدن از شوهر پیر 70 ساله تهرانی / پسر جوان اعظم را به شمال برد ! +عکس دختر جوان در دام خفاش شب مشهد / سوار خودروی این شیطان نشوید دختر 6 ساله بعد از بی عفتی به قتل رسید / عروسک باربی قاتل را لو داد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا پلیس ماشین های مردم را سپر بلای تبهکاران فراری کرد ! / این اقدام عجیب در جاده خوی - ماکو رخ داد +فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: اقتصادی قانون اخبار حوادث فساد اقتصادی دستگیری باند استان لرستان عکس فیلم تهران دختر زن نجات مرد قتل مشهد مادرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۵۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۹ نفر در تاجیکستان به ظن ارتباط با حادثه تروریستی مسکو

خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع امنیتی تاجیکستان اعلام کرد کمیته امنیت ملی دولتی تاجیکستان ۹ نفر را به ظن ارتباط و همکاری با مهاجمان حادثه تروریستی روسیه دستگیر کرده است. 

این منبع گفت که هر ۹ نفر به «دوشنبه» پایتخت تاجیکستان انتقال داده شده‌اند. 

جمعه هفته گذشته، در حمله‌ای تروریستی به سالن کنسرت شهر «کروکوس» در حومه مسکو، مهاجمان بخشی از سالن را به آتش کشیده و همزمان شروع به تیراندازی کردند. طی این حمله مسلحانه تا کنون ۱۴۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند. 

 روز سه‌شنبه، چهار نفر از افرادی که در ارتباط با این حادثه تروریستی دستگیر شده‌اند، در دادگاهی در روسیه حاضر شدند. این افراد همگی اهل تاجیکستان بوده، اما با رواید موقت یا منقضی شده در روسیه کار می‌کردند. 

داعش مسئولیت این قتل عام را بر عهده گرفته، اما مسکو می‌گوید رد پای اوکراین را نیز در حادثه مذکور یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • دستگیری ۹ نفر در تاجیکستان به ظن ارتباط با حادثه تروریستی مسکو
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در روستای نصرآباد
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری باند سارقان احشام در بهشهر
  • انهدام باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان
  • باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان دستگیر شدند
  • ۱۲ نفر از اعضای باند قاچاق ماشین آلات راهسازی دستگیر شدند
  • اعضای باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در استان هرمزگان دستگیر شدند
  • باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد
  • دستگیری باند قاچاق انسان در تایباد