Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@19:08:06 GMT

سگ گردان‌ها در اماکن عمومی بازداشت می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۵۱۸۰

سگ گردان‌ها در اماکن عمومی بازداشت می‌شوند

ساعت 24- دادستان فردیس گفت: افرادی که مبادرت به سگ‌گردانی تحت عنوان تفریح یا خودنمایی در سطح شهر کنند، مشمول تذکر خواهند شد و به دستور قضایی جلب و به دادسرا اعزام می‌شوند.

حسن جهانشاهلو اظهار داشت: با توجه به تعدد وجود سگ‌ها در اماکن تفریحی و سگ‌گردانی در پارک‌ها توسط برخی افراد که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی را نیز به‌دنبال داشت، مقابله با این اقدام در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حادثه اخیر حمله سگ به چند عابر و کودک، افزود: مطالبات به حق مردمی خواستار جمع‌آوری این قبیل مسائل است، سگ‌های موجود در خیابان ایجاد ترس و اضطراب میان کودکان و اطفال را به دنبال دارد.

دادستان فردیس با بیان اینکه احتمال حمله این قبیل سگ‌ها به کودکان حاضر در پارک‌ها وجود دارد، تصریح کرد: مصداق متعددی از حمله سگ‌ها به شهروندان در دادسرای فردیس موجود است.

جهانشاهلو گفت: جلوگیری از سگ‌گردانی مصداق پیشگیری از جرم به شمار می‌آید و کمک می‌کند تا از وقوع جرم تعرض به افراد، ایجاد ترس و تهدید علیه بهداشت جلوگیری شود.

وی یادآور شد: با توجه به مطالب گفته شده، از این پس افرادی که مبادرت به سگ‌گردانی تحت عنوان تفریح یا خودنمایی در سطح شهر کنند، مشمول تذکر خواهند شد و حیوان به مرکز نگهداری حیوانات منتقل خواهد شد و فرد به دستور قضایی، جلب و به دادسرا اعزام می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس در پایان مامورین شهرداری را موظف به انجام این دستور قضایی برشمرد.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۵۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب بنرهای اموات در ورودی های شهر دهدشت ممنوع است

خسرو دیدار در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بر اساس مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان، نصب بنرهای متعدد آئین‌های سوگواری اموات در ورودی‌های این شهر به دلیل گلایه مندی شهروندان و مطالبه عمومی ممنوع شد.

وی تصریح کرد: بر اساس این مصوبه، از نصب بنر در ورودی‌های شهر دهدشت در ابعاد بزرگ و کوچک در سطح شهر، ورودی‌ها، چهار راه‌ها، اماکن و معابر تردد عمومی جلوگیری می‌شود.

شهردار دهدشت تاکید کرد: صنوف داربست فلزی در شهرستان کهگیلویه، اجازه ندارند که بنر اموات را در سطح شهر، ورودی‌ها، چهار راه‌ها، اماکن و معابر تردد عمومی نصب کنند.

دیدار نصب بنرهای اموات را موجب گلایه مندی و ناراحتی‌های شهروندان خواند و خواستار همکاری مردم و شهروندان جهت احترام به حقوق شهروندی و برچیده شدن بدعت‌های کمر شکن و هزینه بر شد.

کد خبر 6082285

دیگر خبرها

  • دادستان کرمان صدور حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» را اعلام کرد
  • اولتیماتوم یک ماهه به تکمیل تصفیه خانه پساب مشگین شهر
  • نصب بنرهای اموات در ورودی های شهر دهدشت ممنوع است
  • ورود حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضاییه خطاب به کلیه مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور/ با مسدودسازی کد ملی، زندگی فرد را فلج می‌کنیم!/ انتقاد از وثیقه‌های سنگینی که با جرم متناسب نیست/ افراد در فرودگاه متوجه نشوند که ممنوع‌الخروج هستند/ به دریافت عوارض آلایندگی اهتم
  • ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی در مراکز عرضه غذا در کرمانشاه
  • ممنوعیت بردن حیوانات خانگی به برخی اماکن عمومی
  • ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی به مراکز عرضه غذا
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز