Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-16@09:35:59 GMT

جان باختن کودک 5 ساله اصفهانی در آتش‌سوزی

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۵۲۲۷

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در آتش‌سوزی منزل مسکونی در دیزیچه کودک 5 ساله جان خود را از دست داد.

غفور راستین ژدر گفت‌و‌گو با فارس، از آتش‌سوزی منزل مسکونی در منطقه دیزیچه فلکه دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: در این حادثه که ساعت 11:01 دقیقه امروز رخ داد، کودک 5 ساله جان خود را از دست داد و توسط یک دستگاه آمبولانس 115 به بیمارستان محمدرسول الله(ص) مبارکه منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در ادامه افزود: در ساعت 09:08 دقیقه امروز نیز در منزل مسکونی واقع در بلوار شفق، به دلیل خاموش شدن اجاق گاز و پخش گاز شهری در فضای منزل، خانم 37 ساله با گاز مونوکسیدکربن مسموم و توسط آمبولانس اعزامی به محل حادثه، به بیمارستان شفا کلیشاد منتقل شد.

وی ادامه داد: در ساعت 08:36 دقیقه امروز هم در خمینی‌شهر به علت اشکال فنی در دودکش بخاری، 3 مرد 29،22 و 18 ساله دچار مسمومیت شدند که یک دستگاه آمبولانس اعزامی به محل حادثه آن‌ها را به بیمارستان شهید اشرفی خمینی‌شهر منتقل کردند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: حوادث ایران اصفهان آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۵۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ لغو پروازهای فرودگاه مهرآباد تا ساعت ۱۲ یکشنبه 26 فروردین

تین نیوز

در پی حملات گسترده پهبادی و موشکی جمهوری اسلامی ایران به پایگاه های نظامی رژیم صهیونیستی، پروازهای فرودگاه مهرآباد تا ساعت 12 ظهر امروز یکشنبه 26 فرودین ماه 1403 لغو شد. 

پیش این اعلام شده بود پروازهای فرودگاه مهرآباد تهران از ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد تا 7 و 30 دقیقه صبح امروز لغو شده است که با اطلاعیه جدید روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، این وضعیت تا ساعت 12 امروز تمدید شده است. 

بر این اساس کلیه پروازها و بلیت های صادر شده در این بازه زمانی باطل است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۱۸ تن و جان باختن پنج نفر در حادثه واژگونی اتوبوس
  • فیلم|چپ شدن مرگبار اتوبوس در گردنه حیران ساعت 3 و 50 دقیقه امروز
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته برجای گذاشت
  • اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته برجای گذاشت
  • یک کشته و ۳ مصدوم حاصل تصادف کامیون و سمند
  • لغو پروازهای فرودگاه مهرآباد تا ساعت ۱۲ امروز
  • ◄ لغو پروازهای فرودگاه مهرآباد تا ساعت ۱۲ یکشنبه 26 فروردین
  • انفجار منزل مسکونی در قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • انفجار منزل مسکونی ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • جان باختن کارگر مشهدی در حادثه بالابر فروشگاه