Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمد صادق معتمدیان دوشنبه شب در نشست شورای مسکن استان خراسان جنوبی که با حضور مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد اظهار داشت: برای شروع مرحله دوم مسکن در قالب بازآفرینی شهری و بنیاد مسکن جلسات شورای مسکن به صورت مستمر با مسئولیت بنده برگزار می شود و نیازمند حمایت های وزارت راه و شهرسازی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به برگزاری 2 جلسه شورای مسکن به فاصله 15 روز افزود: این جلسات با حضور معاونان وزارت راه و شهرسازی نشان از عزم جدی دولت بر اتمام مسکن مهر دارد.
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی مصوبات جلسه گذشته شورای مسکن اجرایی شده است گفت: امیدواریم با اجرایی شدن بقیه مصوبات تا پایان سال پروژه مسکن مهر البته بدون 43 واحدی که مشکل دارند به اتمام برسد و چهارمین استانی باشیم که پرونده مسکن مهر را می بندد.
وی بیان کرد: این شورای مسکن نیز مصوبات خوبی داشته و شرایط استان با توجه به محرومیت های استان درک شده است.
معتمدیان با اشاره به نشست اخیر استانداران سراسر کشور با رئیس جمهوری افزود: در این جلسه در خصوص تامین زمین تاکید جدی شد تا مانعی برای اجرای طرح ها و تامین اراضی وجود نداشته باشد.
وی گفت: اراضی در برخی شهرستان واگذار شده که چون مطابق ضوابط قانونی نبوده مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است.
استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: در این اراضی ساخت و ساز انجام شده و امیدواریم راهکارهای میان بر با مسیر قانونی ارایه شود تا این گونه پرونده ها در استان مدیریت شود.
وی با اشاره به موافقت با صدور مجوز برای واگذاری اراضی صنوف آلاینده افزود: زیرساخت ها و اقداماتی که باید در استان انجام شود به توجه ویژه نیاز دارد.
معتمدیان گفت: سرانه فضای سبز در استان و شهرستان بیرجند پایین است که انتظار می رود در این زمینه شهرداری ها حمایت شوند.
براساس طرح اقدام ملی مقرر شده است بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شرکت بازآفرینی شهری و شرکت عمران شهرهای‌ جدید تا پایان سال 1399 در مجموع 400 هزار واحد مسکونی جدید در کشور بسازند.
9893*3028
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها خراسان جنوبی زمین مسکن مسکن مهر وزارت راه و شهرسازی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۵۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۲۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان تحویل داده شد

استاندار خراسان جنوبی گفت: امروز و به‌صورت هم‌زمان ۱۴۲۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی جواد قناعت عصر امروز_ دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در مراسم افتتاح ۳۳۸۰۰ واحد مسکونی محرومان کشور که به شکل ارتباط تصویری با تهران برگزار شد اظهار کرد: بر اساس تفاهمنامه‌هایی که در راستای تأمین مسکن محرومان کشور منعقد شد، سهم استان ۱۴۲۷ واحد بود که امروز افتتاح شد.

وی افزود: پیشنهاد می‌شود تسهیلات احداث مسکن طرح نهضت ملی برای دهک‌های اول تا سوم به شکل قرض‌الحسنه تأمین و پرداخت شود.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: تسهیلات مسکن برای این اقشار مشروط به تأمین سهم آورده آن‌ها نشود تا اقدام بسیار مهمی برای جامعه هدف انجام گیرد.

کد خبر 744901

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ هزار هکتار از اراضی جهادکشاورزی در کشور به مسکن اختصاص یافت
  • عملیاتی‌شدن طرح هادی در ۶۹۱ روستای خراسان جنوبی
  • تلاش برای ایجاد زیرساخت‌ها در ۴۷ سایت نهضت ملی مسکن
  • ◄ الحاق ۵ هزار هکتار زمین به محدوده شهرهای خراسان جنوبی
  • بهره برداری از هزار و ۴۲۷ واحد مسکن محرومان در خراسان جنوبی
  • بیش از هزار واحد مسکن محرومان افتتاح شد
  • ۱۴۲۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان تحویل داده شد
  • افتتاح هزار و ۴۲۷ واحد مسکن محرومان در خراسان جنوبی
  • ساخت ۴۰ هزار واحد مسکن در خراسان جنوبی آغاز شد
  • اعطای هم‌زمان ۳۰۰ جلد سند مالکیت شهری و روستایی در شهرستان بیرجند