Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@21:37:33 GMT

شوک قرقیزستان به میزبان جام ملت‌ها

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۵۳۸۴

شوک قرقیزستان به میزبان جام ملت‌ها

تیم ملی امارات مقابل قرقیزستان به تساوی دو بر دو دست یافت تا تکلیف تیم صعود کننده به جمع هشت تیم نهایی جام ملت‌های آسیا در وقت‌های اضافه تعیین شود.

شاگردان آلبرتو زاکرونی که تاکنون نتوانستند در حد و قواره تیم میزبان ظاهر شوند، خیلی زود و در دقیقه در دقیقه ۱۴ به گل رسیدند. خمیس اسماعیل در دهانه دروازه قرقیزستان، گل نخست بازی را برای امارات به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرقیزستان بعد از این گل، بهتر از امارات بازی کرد و در دقیقه ۲۵ موسایف روی ضد حمله تند و تیز دروازه امارات را باز کرد تا به میزبان و هوادارانش شوک وارد شود.

در ادامه بازی، تلاش‌های امارات برای جبران نتیجه جواب نداد و در عوض این قرقیزستان بود که فرصت‌هایی برای زدن گل دوم به دست آورد، اما زاکرونی و یارانش خوش شانس بودند و با تساوی راهی رختکن شدند.

اماراتی‌اه در نیمه دوم، طوفانی شروع کردند و در دقیقه ۶۳ علی مبخوت، برترین گلزن این تیم، گل پیروزی تیمش را وارد دروازه قرقیزستان کرد. اماراتی که چند دقیقه بعد گل سوم را هم زدند که داور اعلام آفساید کرد. در ادامه قرقیزستان برای جبران نتیجه تلاش کرد و در عین ناباوری میزبان مسابقات، قرقیز‌ها گل دوم و تساوی بخش را به ثمر رساندند و بازی به وقت‌های اضافه رفت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جام ملتها جام ملتهای 2019 تیم ملی فوتبال قرقیزستان تیم ملی فوتبال امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۵۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های دقیقه پایانی برای تساوی گل گهر و استقلال خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان از ساعت ۱۷:۴۵ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شد که با تساوی دو - دو به پایان رسید.

سعید سحرخیزان (۵۶) و قائم اسلامی خواه (۹۰) برای گل‌گهر و آسو رستم (۹۰) و محمود مطلق زاده (۳+۹۰) برای استقلال خوزستان گلزنی کردند.

شاگردان سیروس پورموسوی در حالی در آخرین ثانیه‌های این دیدار موفق به گرفتن تساوی از گگل گهر شدند که شرایط خوبی در جدول نداشته و با این امتیاز امیدوار به هفته‌های آینده ماندند تا از منطقه سقوط خارج شوند.

استقلال خوزستان با این تساوی ۲۰ امتیازی شد تا در رده چهاردهم بماند. همچنین گل گهر نیز با ۳۴ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت.

کد خبر 6082111

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی گل‌گهر و استقلال خوزستان + فیلم
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • گل های دقیقه پایانی برای تساوی گل گهر و استقلال خوزستان
  • خلاصه بازی پیکان و هوادار + فیلم
  • پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند
  • العین با ۴گل الهلال را منفجر کرد؛ پایان طلسم آبی
  • آتش بازی میزبان: چشمک تایلندی‌ها به جام جهانی
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر
  • دربی ایرانی‌های امارات را قایدی برد