Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای‌شهر رشت بر ضرورت استحکام بنا در شهر رشت تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، بهراد ذاکری در صحن شورا گفت: اگر جایی مشکل و مسئله‌ای وجود دارد راه حل آن حذف نیست و اگر در پیاده‌راه مشکلی وجود دارد نباید آن را حذف کند.

وی با اشاره به بنر بدون آرمی که در پیاده‌راه نصب شده، گفت: متاسفانه ارشاد نصب این بنر را برعهده نگرفت و گردن شهرداری انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذاکری گفت: موسیقی خیابانی اگر  دنبال مجوز برود، می‌شود همان موسیقی که در حال حاضر به پایین‌ترین سطح خود رسیده است. باید از این موسیقی حمایت کرد زیرا از دل مردم بر می‌آید و همچنان تئاتر خیابانی را نیز مورد حمایت قرار دهیم.

این عضو شورا با بیان اینکه نگرانی برخی نهادها شاید در مواردی به حق باشد، گفت: نباید موسیقی خیابانی را حذف کرد بلکه باید به خوبی هدایت شود. نباید این شادی‌های کوچک در شرایط سخت زندگی از مردم دریغ شود.

وی بر ضرورت استحکام بنا در شهر رشت تاکید کرد و گفت: باید در این زمینه حساسیت بیشتری به وجود بیاید. متاسفانه ساخت‌وسازهایی که صورت می‌گیرد، اصولی نیست و  براساس معذوریت‌هایی که در رشت وجود دارد این اقدام همچنان انجام می‌شود و برای خریدار اتفاقات بدی رقم می‌خورد.

ذاکری با اشاره به انحلال خدمات موتوری رشت افزود: سازمان خدمات موتوری را باید احیا کرد و اگر این اتفاق نمی‌افتد باید حوزه نظارتی به وجود آید تا از مشکلات ناشی در این مورد جلوگیری شود.

وی در پایان افزود: به تابلوهایی که به زبان رشتی است تشویقی قرار دهیم و همیشه سیاست قهری را در پیش نگیریم.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها تئاتر شادی شورای شهر شهرداری موسیقی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۵۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت مراکز هسته‌ای ایران ۱۰۰ درصد برقرار است

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به امنیت مراکز هسته‌ای و نیروگاه اتمی بوشهر گفت: امنیت نیروگاه و مراکز هسته‌ای ایران ۱۰۰ درصد برقرار و اعتبار حفاظ امنیتی برقرار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محمد اسلامی عصر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به آغاز ساخت 3 هزار و 500 واحد مسکونی ویژه کارکنان سازمان انرژی اتمی ایران در بوشهر اظهار داشت: برای رفع دغدغه‌های کارکنان نیروگاه اتمی بوشهر با تعامل و همکاری سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی امروز عملیات اجرایی ساخت 3 هزار و 500 واحد مسکونی در بوشهر آغاز شد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه اراضی ساخت این واحدهای مسکونی در  زمین ساحلی قرار دارد گفت: عملیات آماده‌سازی این واحدها قابل ملاحظه است و امید می‌رود بر اساس برنامه زمانبندی پس از آماده‌سازی زمین، واحدهای مسکونی ساخته و تحویل شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اضافه کرد: در ساخت این واحدهای مسکونی از ظرفیت نهضت ملی مسکن با رعایت استانداردهای لازم استفاده می‌شود.

اسلامی با اشاره به افزایش فعالیت در جبهه‌های مختلف در ساخت نیروگاه‌های اتمی دوم و سوم گفت: در مقایسه با قبل از سال 1400 فعالیت در جبهه‌های مختلف سایت دوم و سوم نیروگاه‌های اتمی بوشهر افزایش یافته و فعالیت 12 برابر شده است.

وی اضافه کرد: قبلاً در ساخت نیروگاه‌های اتمی یاد شده 250 نفر فعال بودند که اکنون بیش از 3 هزار نفر مشغول فعالیت هستند و تا قبل از پایان سال ان‌شاءالله تعداد نیروها در ساخت دو واحد نیروگاه اتمی جدید بوشهر به بیش از 5 هزار نفر افزایش می‌یابد.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: با اراده‌‌ای که وجود دارد اجازه هیچگونه تاخیر در ساخت این دو واحد نیروگاه‌ داده نمی‌شود و بر اساس برنامه زمانبندی ان‌شاءالله تکمیل و وارد مدار تولید می‌شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به امنیت مراکز هسته‌ای و نیروگاه اتمی بوشهر گفت: امنیت نیروگاه و مراکز هسته‌ای ایران 100 درصد برقرار و الحمدلله کشور یک نظام امنیتی و قدرتمند است.

اسلامی ادامه داد: نظام دفاعی و امنیت ما هر گونه تعرض به این کشور شود این تسلط کشور و اقتدار نیروهای مسلح حفاظت و امنیت هسته‌ای هم در کمال اقتدار و اعتبار حفاظ امنیتی برقرار است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • رکود در ساخت‌وساز موجب افزایش جرایم اجتماعی می‌شود
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل
  • رفع تصرف پنج هکتار عرصه ملی شهرستان بویراحمد از سودجویان
  • امنیت مراکز هسته‌ای ایران ۱۰۰ درصد برقرار است
  • ساخت زیرگذر عابر پیاده بلاک کرج کردان برای عبور ایمن شهروندان
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • انتقاد آیت‌الله اعرافی از سبک معماری در ساخت‌وساز‌های جدید قم
  • روشنایی فضای سبز خیابان تالار تامین شد
  • برخورد قانونی با سودجویان در اراضی کشاورزی وباغی شهرستان نیشابور