Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@06:47:22 GMT

پاره کردن لاستیک خودرو‌ها به خاطر جای پارک

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۵۴۹۰

پاره کردن لاستیک خودرو‌ها به خاطر جای پارک

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اعلام خبر بازداشت سه نفر که اقدام به پاره کردن لاستیک‌های خودرو‌ها می‌کردند، گفت: مدتی پیش ۱۰ نفر از شهروندان ساکن کوچه‌ای در محله نامجو، ضمن تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از پاره شدن لاستیک خودرو‌های خود که به طرز مشکوکی صورت گرفته بود، شکایت کردند.

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: این شهروندان مدعی بودند شب هنگام، خودروی خود را در کوچه پارک کرده‌اند، اما صبح، حین رفتن به محل کار متوجه پاره شدن لاستیک خودروهایشان با وسیله‌ای تیز شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، سریعاً تیم عملیات کلانتری ۱۰۶ نامجو، وارد عمل شدند و با بررسی دوربین‌های مداربسته نصب شده در محل و همچنین تحقیقات فنی، سه متهم اصلی این پرونده که در یکی از خانه‌های مجردی همان کوچه سکونت داشتند، مورد شناسایی قرار گرفتند.

موقوفه‌ای تصریح کرد: با هماهنگی مرجع قضایی هر سه متهم این پرونده دستگیر و به کلانتری منتقل شدند که در تحقیقات انجام شده به جرم خود مبنی بر تخریب و پاره کردن لاستیک خودرو‌های شهروندان اعتراف و ادعا کردند به خاطر اختلاف با همسایه‌ها بر سر جای پارک خودرو، دست به چنین‌کاری دست زده‌اند.

وی یادآورشد: با اعتراف متهمان و تکمیل پرونده هر سه متهم برای تحقیقات بیشتر پیرامون سوابقشان به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل شدند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: لاستیک خودرو جای پارک بازداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۵۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت

 سرهنگ علی قاسم پور گفت: با وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از سوپر مارکتی در خیابان ایثارگران شمالی، بلافاصله ماموران در محل حاضر شده و مالک سوپر مارکت اظهار داشت شخصی حدودا ۳۵ ساله وارد مغازه شد و با تهدید سلاح گرم، درخواست خالی کردن دخل مغازه کرده که سارق قبل از حضور واحد گشت از محل متواری شده است.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: تیم عملیاتی کلانتری ۱۶۳ ولنجک با اقدامات فنی پلیسی و بررسی فیلم‌های محل سرقت مشخصات ظاهری متهم و خودروی او را شناسایی و در اختیار تمامی واحد‌های گشت‌های انتظامی قرار دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به آغاز عملیات تخصصی پلیسی ادامه داد: با اجرای طرح مهار پلیسی در سطح حوزه استحفاظی، نهایتا ساعتی بعد خودرو را شناسایی و متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ قاسم پور بیان کرد: پس از بازرسی اولیه از متهم و خودرو، ۲ قبضه سلاح گرم، سه عدد خشاب و سه عدد تلفن همراه مسروقه کشف شد.

وی افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی به کلانتری منتقل و در بازجویی به جرم خود مبنی بر سرقت از مغازه با سلاح گرم اعتراف کرده و متعاقبا در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • فروش خانه پدری برای نجات پسر از قصاص
  • زورگیری به‌خاطر هیجان و عشق به موتورسواری
  • مالکین خودرو سالانه چهار حلقه لاستیک باتعرفه دولتی دریافت می کنند
  • توقيف خودرو حامل اموال مسروقه در گرگان
  • توزیع لاستیک با تعرفه دولتی با هدف تعادل بخشی قیمت بازار
  • کشف هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در قائنات
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت
  • دستگیری سارق خودرو سهروردی
  • انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز
  • با فروش ۴ پژو پارس، لاستیک این خودرو را بخر!