Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،عصر امروز یک زن ۵۵ ساله ساکن تکاب به علت عارضه مغزی با تشخیص اورژانس تکاب توسط بالگرد امداد هوایی به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان اعزام شد.

فرماندار تکاب با حضور در باند فرود بالگرد اورژانس هوایی زنجان در پارک جنگلی از نزدیک از مراحل انتقال و اعزام بیمار توسط بالگرد بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بازدید فرمانده هوانیروز و سرپرست و پرسنل اورژانس هوایی زنجان و خدمه بالگرد در دیدار و گفت و گویی کوتاه با فرماندار تکاب گزارشی از نحوه ارائه خدمات امداد هوایی به بیماران اورژانسی تکاب ارائه کردند.

مکرمی، فرماندار تکاب، نیز با قدردانی از زحمات پرسنل امداد هوایی زنجان و شبکه بهداشت و اورژانس تکاب ، راه اندازی این خدمت جدید در حوزه درمان تکاب را حاصل تلاش‌های وزارت بهداشت، نماینده مجلس، استانداری آذربایجان غربی و فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی تکاب عنوان کرد و گفت: راه اندازی اورژانس هوایی در تکاب نقطه عطف خدمات درمانی در منطقه است.

 

انتهای پیام/م

مریض اورژانسی به از تکاب  به زنجان اعزام شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۵۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ تقی لو بااشاره به اینکه سال گذشته ۱۸۲ هزار و ۷۰ تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان برقرار و از این تعداد ۵۷ هزار و ۴۴۹ تماس به اعزام منجر شد، گفت: بر این اساس میزان کل تماس‌ها و تماس های منجر به اعزام در مقایسه با مدت مشابه سال قبل آن به ترتیب یک و چهار درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی مجموع مأموریت‌های شهری و جاده‌ای استان را طی سال گذشته ۶۴ هزار و ۲۲۳ مورد عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۴۰ هزار و ۲۹۷ مأموریت شهری و ۲۳ هزار و ۹۲۶ تماس جاده‌ای بود که نسبت به سال ۱۴۰۱، ۲ و پنج درصد افزایش دارد.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: در مدت یاد شده آمار ماموریت‌های ترافیکی شهری استان ۲۷ هزار و ۸۴۲ مورد با هفت هزار و ۸۳۰ مصدوم و ماموریت‌های غیرترافیکی شهری نیز ۱۲ هزار و ۴۵۵ مورد با ۲۹ هزار و ۳۴۷ مصدوم بوده است.

به گفته تقی لو ماموریت‌های ترافیکی جاده‌ای استان ۱۴ هزار و ۴۸۶ مورد با هشت هزار و ۵۳۶ مصدوم و ماموریت‌های غیرترافیکی جاده‌ای نیز ۹ هزار و ۴۴۰ مورد با ۱۵ هزار و ۳۱۲ مصدوم بوده است.

وی ادامه داد: هم اکنون اورژانس استان با ۴۸۰ نفر نیروی انسانی و ۱۰۷ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس در قالب ۶۳ پایگاه شهری و جاده ای، به صورت شبانه روزی در حال امدادرسانی زمینی و هوایی به هموطنان در سراسر استان زنجان است.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه با جانمایی استاندارد پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در این استان، زمان رسیدن به بالین بیمار به کمتر از میانگین کشوری رسیده است، گفت: هم اکنون مدت زمان رسیدن بر بالین بیمار در ماموریت‌های شهری و جاده‌ای استان به طور میانگین هشت دقیقه در شهر و ۱۵ دقیقه در جاده است.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی
  • پیشگیری از قاچاق کالا‌های سلامت محور و عملیات هوایی برای نجات بیمار در نیشابور
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • پرواز بالگرد اورژانس نیشابور برای نجات بیمار سکته مغزی
  • بالگرد اورژانس استان تهران جان دو نفر را در اتوبان تهران-قم نجات داد
  • بالگرد اورژانس قم به کمک کودک پنج ساله رفت
  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • ثبت بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در نیشابور