Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- تیم ملی امارات با برتری ۳ بر ۲ مقابل قرقیزستان، به عنوان ششمین تیم راهی مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا شد.

 تیم ملی امارات با پیروزی ۳ بر ۲ در وقت‌های اضافه مقابل قرقیزستان توانست جواز حضور در بین هشت تیم نهایی جام ملت‌های آسیا را به دست بیاورد.

شاگردان آلبرتو زاکرونی که تاکنون نتوانستند در حد و قواره تیم میزبان ظاهر شوند، خیلی زود و در دقیقه در دقیقه ۱۴ به گل رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خمیس اسماعیل در دهانه دروازه قرقیزستان، گل نخست بازی را برای امارات به ثمر رساند.

قرقیزستان بعد از این گل، بهتر از امارات بازی کرد و در دقیقه ۲۵ موسایف روی ضد حمله تند و تیز دروازه امارات را باز کرد تا به میزبان و هوادارانش شوک وارد شود.

در ادامه بازی، تلاش‌های امارات برای جبران نتیجه جواب نداد و در عوض این قرقیزستان بود که فرصت‌هایی برای زدن گل دوم به دست آورد اما زاکرونی و یارانش خوش‌ شانس بودند و با تساوی راهی رختکن شدند.

اماراتی‌ها در نیمه دوم، طوفانی شروع کردند و در دقیقه ۶۳ علی مبخوت، برترین گلزن این تیم، گل دوم را وارد دروازه قرقیزستان کردند. اماراتی چند دقیقه بعد گل سوم را هم زدند که داور اعلام آفساید کرد. در ادامه قرقیزستان برای جبران نتیجه تلاش کرد و در عین ناباوری میزبان مسابقات، قرقیزها گل دوم و تساوی بخش را به ثمر رساندند و بازی به وقت‌های اضافه رفت.

میزبان مسابقات در وقت‌های اضافه بازی دست به تغییراتی زد و با افزایش فشار روی دروازه قرقیزستان،صاحب ضربه پنالتی شد. احمد خلیل بعد از ورود به زمین، ضربه پنالتی تیمش را در دقیقه ۱۰۳ وارد دروازه حریف کرد. قرقیزستان و امارات هر کدام فرصت‌هایی داشتند اما توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا بازی با حساب ۳ بر ۲ به پایان برسد.

تاکنون ایران، ویتنام، تایلند، ژاپن، استرالیا و امارات صعودشان به جمع هشت تیم نهایی را مسجل کردند. فردا (سه‌شنبه) نیز، از بین قطر – عراق و کره جنوبی – بحرین، دو تیم راهی مرحله یک چهارم نهایی می‌شوند.  

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۵۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ از ساعت ۱۲:۳۰ در ورزشگاه بانکوک آره نا تایلند به مصاف هم رفتند و در خاتمه این دیدار ایران ۶ بر یک به برتری رسید.

بهروز عظیمی، سالار آقاپور، سعید احمدعباسی، علی‌اصغر حسن‌زاده و مهدی کریمی (۲) گل‌های تیم وحید شمسایی را وارد دروازه قرقیزها کردند.   با این پیروزی تیم ملی فوتسال ایران ضمن صعود به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا، جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را که در شهرهای بخارا، تاشکند و اندیجان برگزار می‌شود کسب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال با بردی نفس‌گیر
  • شانزدهمین صعود فوتسال ایران به نیمه‌نهایی آسیا؛ قرقیز شکار یوز شد
  • صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!