Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دامپزشکی در آمریکا اسب‌های بیمار را به جای درمان به سلاخ می‌سپرد. فالون‌بلک‌وود 24ساله که پس از فاش شدن ماجرا دستگیر شد اسب‌ها را به سلاخی در نزدیکی محل کارش می‌فروخت.

به گزارش دیلی‌استار، این دامپزشک به‌دلیل سوءاستفاده از شغل خود و اینکه باعث کشته شدن اسب‌ها شده است دست‌کم به 2 سال زندان محکوم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالان حقوق حیوانات نیز خواهان برخورد جدی‌تر با جرم‌هایی از این دست شدند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

«راز وحشت در لانه سیاه» چیست؟! / زن بی حجاب با مرد مشهدی چه کرد؟! قرص های ممنوعه اخلاقی علت مرگ شاه پهلوی بود! +فیلم جنجالی وزیر بهداشت شاه زنده شدن فوتبالیست قرمزپوش بعد از مرگ در زمین فوتبال / در شوش رخ داد فیلم لحظه قتل خونین در بازار تهران +جزییات اجرای حکم شلاق اعضای پلید شورای شهر بابل در ملاعام + عکس زنده شدن یک مرد که 3 ساعت مرده بود + فیلم باورنکردنی جزییات حمام خون در خیابان خیام تهران/ پلیس چه کرد؟ +تصاویر خودنمایی مادر عروس جشن را برای داماد تهرانی سیاه کرد+ عکس دوستم به حمیرا زنم نظر داشت / حمید راز باغ ورامین را دیر فهمید+ عکس نقشه زن پلید 30 ساله برای خلاص شدن از شوهر پیر 70 ساله تهرانی / پسر جوان اعظم را به شمال برد ! +عکس دختر جوان در دام خفاش شب مشهد / سوار خودروی این شیطان نشوید دختر 6 ساله بعد از بی عفتی به قتل رسید / عروسک باربی قاتل را لو داد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا پلیس ماشین های مردم را سپر بلای تبهکاران فراری کرد ! / این اقدام عجیب در جاده خوی - ماکو رخ داد +فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: زندان حقوق حیوانات اخبار حوادث درمان اسب بیمار آمریکا دستگیر شد عکس فیلم تهران دختر زن نجات مرد مشهد قتل سیاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۵۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک قلاده شیر وحشی از یک ویلا کشف و ظبط شد / دستگیری فرد متخلف

به گزارش صدای ایران به نقل از مهر، مأموران یگان حفاظت محیط زیست ساری درپی انتشار تصاویری از یک توله شیر در فضای مجازی، اقدام به شناسایی متخلف کردند و با همکاری مأموران نیروی انتظامی و با داشتن حکم قضائی یک قلاده «توله شیر» را که به صورت غیر مجاز در خانه باغ (مخفیگاه) متخلف نگهداری می‌شد، کشف و ضبط کردند.

این متخلف به جرم نگهداری غیر قانونی حیوانات وحشی به مراجع قضائی معرفی و حیوان نیز به صورت موقت به پناهگاه حیات وحش سمسکنده انتقال داده شد تا به یکی از مراکز مجاز باغ وحش تحویل داده شود.

شایان ذکر است، وی در حوزه شکار و صید سابقه دار بوده که در سنوات گذشته از باب خرید و فروش و نگهداری حیوانات وحشی، محکومیت کیفری داشته است.

دیگر خبرها

  • الازهر: گورهای جمعی غزه وحشی‌گری رژیم صهیونیستی را نشان داد
  • یادمان و جایزه معماری میرمیران برگزار می‌شود
  • آتش سوزی مرگبار در انگلیس
  • یک قلاده شیر وحشی از یک ویلا کشف و ظبط شد / دستگیری فرد متخلف
  • کشف شیر وحشی از یک ویلا + جزئیات
  • شکار دیدنی پرنده توسط یک گربه وحشی (فیلم)
  • جسد پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات روستای دالاهو پیدا شد
  • فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست
  • فاجعه بهداشتی در بجنورد؛ کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل
  • گفت‌وگو با چهره ماندگار معماری ایران به بهانه روز معماری/ حیاط‌های خالی از حیات