Web Analytics Made Easy - Statcounter

   به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حمید علیزاده دادستان سرخس گفت: به همت سربازان گمنام امام زمان(عج) مدیر یکی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان سرخس و مدیر یکی از شرکت‌های زیرمجموعه این اداره، به اتهام اختلاس بازداشت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب سرخس بیان کرد: از سال ۹۳ متهمان با سندسازی و فاکتورسازی اقدام به این عمل مجرمانه می‌کردند که با همت سربازان گمنام امام زمان (عج) پس از رصدهای مختلف دستگیر و بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری که قوه قضائیه باید از حقوق بیت‌المال صیانت کند و اینکه دستگاه قضا رسالت مصون‌سازی جامعه و سلامت اداری را برعهده دارد، ما با احدی از مدیران دولتی و دستگاه‌های اجرایی تعارف نداریم و هر کسی که در شهرستان تخلفی انجام دهد در‌ چارچوب قانون با او رفتار می‌کنیم.

علیزاده تاکید کرد: این قول را قبلا به مردم شریف سرخس داده‌ایم که ذره‌ای در برابر این تخلفات کوتاه نیاییم و مدافع حقوق مردم و بیت‌المال هستیم.

دادستان انقلاب و عمومی سرخس گفت: اخبار تکمیلی در این باره به موقع اعلام می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/س

بازداشت مدیر به جرم اختلاس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستانی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۵۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت شهردار منتخب و یکی از اعضای شورای شهر نسیم شهر تهران

دادستان شهرستان بهارستان تهران از بازداشت شهردار منتخب شورای شهر نسیم شهر به اتهام پرداخت رشوه و یکی از اعضای شورای این شهر خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید امیر احمدی دادستان بهارستان در خصوص این پرونده اظهار کرد: در ادامه روند رسیدگی به پرونده فساد در شورا و شهرداری نسیم شهر و با توجه به اعترافات اعضای شورای این شهر، شهردار منتخب به اتهام پرداخت رشوه به اعضای شورا دستگیر و روانه بازداشتگاه شده است.

وی در ادامه افزود: در راستای پرونده مذکور علاوه بر شهردار منتخب یک عضو دیگر از شورای شهر نیز به اتهام سوء استفاده از موقعیت شغلی، دریافت رشوه و اعمال نفوذ دستگیر شده است.

همچنین دادستان بهارستان از دستگیری عضو معاونت خدمات شهری شهرداری نسیم‌ شهر، به علت فساد مالی و کمک به متواری شدن رئیس شورای این شهر خبر داده بود.

شایان ذکر است که از ابتدای تشکیل دوره ششم شورای شهر نسیم شهر، ۹ عضو شورا بازداشت شده و این شورا در آستانه انحلال قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • صدور بیش از یکهزار و 200 سند مالکیت زراعی سال گذشته در اشنویه
  • اصلاح سند سد «دز» در راستای حفظ حقوق بیت‌المال
  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد
  • از کارگردان و تهیه‌کننده تا منتقد در برابر اتهام بی اخلاقی به هنرمندان سینما
  • سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست بازداشت شد
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند
  • بازداشت سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم
  • بازداشت شهردار منتخب و یکی از اعضای شورای شهر نسیم شهر تهران