Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این نمایشگاه قرارگاه بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج چادگان با همکاری مدیریت فرهنگ اجتماعی ناحیه، با چاپ پوستر، برنما و پخش کلیپ هایی در عرصه های محرومیت زدایی، اردوهای جهادی، تسهیلات اقتصاد مقاومتی، توزیع بسته های معیشتی، فرهنگی و اعتقادی و مهارت افزایی در زمینه های شغلی حضور یافت. این نمایشگاه جهت بازدید عموم مردم تا ابتدای دهه فجر دایر می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۵۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۶ داوطلب نهایی طرح نهضت ملی مسکن در چادگان

سرپرست بنیاد مسکن شهرستان چادگان گفت: حدود ۲۰ هکتار زمین جهت پروژه جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن به محدوده شهر چادگان الحاق و به بنیاد مسک چادگان تحویل شده است که ۲۵۶ نفر داوطلب نهایی برای طرح ملی مسکن وجود دارد.

خصوص طرح نهضت ملی مسکن و تأخیر در تحویل زمین به مردم اظهار کرد: برای طرح ملی مسکن در شهرستان چادگان تا کنون اباذر جعفرپور در گفت وگو با خبر انگار ایمنا در اصفهان در ۲۵۶ نفر داوطلب نهایی وجود دارد که پیامک واریز وجه برای آن‌ها ارسال شده است.

وی افزود: متقاضیان تا ۲۰ روز آینده فرصت دارند که ۴۰ میلیون آورده اولیه را واریز کنند و پس از آن یک جلسه قرعه کشی در شهرستان انجام می‌شود.

سرپرست بنیاد مسکن شهرستان چادگان خاطر نشان کرد: علت طولانی شدن این طرح در شهرستان چادگان عدم الحاق زمین‌ها در محدوده شهری بود.

جعفر پور اضافه کرد: اسفند سال گذشته کمیسون ماده ۵ آن برگزار و حدود ۲۰ هکتار زمین جهت پروژه جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن به محدوده شهر چادگان الحاق و به بنیاد مسکن چادگان تحویل شده است.

وی بیان کرد: تا کنون حدود پانصد و هفتاد نفر ثبت نام اولیه شدند و در مرحله اول ۲۵۶ نفر تأیید شده‌اند و دیگر متقاضیان در مرحله تکمیل مدارک هستند.

سرپرست بنیاد مسکن شهرستان چادگان تصریح کرد: در شهر رزوه ۲۱۰ نفر ثبت نام اولیه شدند که در مرحله اول، ۹۹ نفر تأیید شده‌اند و دیگر متقاضیان در مرحله تکمیل مدارک هستند.

کد خبر 744160

دیگر خبرها

  • تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می شود
  • افتتاح نمایشگاه هنر‌های قرآنی در فرهنگسرای نیاوران
  • تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • نمایشگاه عکس «بازگشت»؛ با روایتی از عِرق مردم سوری به خانه و سرزمین افتتاح شد
  • جمهوری اسلامی ایران صلح طلب، اما جنگ بلد
  • قدردانی مردم ولایتمدار شهرستان چادگان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • عنوان: مراسم گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی-زنجان
  • آثار هنرمندان ۲۲ کشور جهان در بوشهر به نمایش درآمد
  • نمایشگاه کارتون «بیمارستان منطقه جنگی نیست» افتتاح شد
  • ۲۵۶ داوطلب نهایی طرح نهضت ملی مسکن در چادگان