Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان فخری، سرمربی تیم سابر کشورمان گفت: سالن اصلی‌مان در ورزشگاه آزادی سال‌هاست که از ما گرفته شده و ۱۰ سال است که می‌گوییم سالن. ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۶ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

پیمان فخری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره نشست‌ روز گذشته ستاد عالی بازی‌های المپیک توکیو 2020 و ارائه گزارش فدراسیون شمشیربازی، اظهار داشت: جلسه خوبی برگزار شد و خوشبختانه نگاه مسئولان به شمشیربازی تغییر کرده است و طبق آمار، ارقام و گزارش‌های کارشناسی پذیرفته‌اند که این رشته پتانسیل بالایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمشیربازی به جایگاهی رسیده است که اگر برای المپیک از آن حمایت شود اتفاق‌های بزرگی  را شاهد خواهیم بود.

سرمربی تیم سابر کشورمان تأکید کرد: مهمترین دغدغه ما سالن تمرین است و در شأن تیم پنجم دنیا نیست که در این سال‌ها تمرین کند و باید نگاه ویژه‌تری به شمشیربازی ایران شود. ما 10 سال است که می‌گوییم: «سالن». مثال ما مانند مجنون‌هایی است در بیابان راه می‌روند و می‌گویند «سالن». فعلاً به ما قول مساعد دادند و قرار شد جلساتی  را برگزار و تصمیم‌گیری کنند. سالن اصلی ما در استادیوم آزادی سال‌هاست که از ما گرفته شده است.

وی در ادامه افزود: موضوع دیگری که در جلسه ستاد عالی مطرح کردیم، مربوط به ماساژور بود. به دلیل فشردگی مسابقات انتخابی المپیک وزیر دستور داد همه حمایت‌ها انجام شود و در مجموع جلسه خوبی بود.

فخری در پاسخ به این پرسش که چه زمانی برای برگزاری جلسات مشترک جهت حل مشکل سالن تعیین شد، گفت: ستاد عالی معمولاً تصمیمات را بعداً می‌گیرد و اعلام می‌کند. دکتر داورزنی از ما پرسید که آیا مکان خاصی را برای سالن در نظر دارید و چون ما در این زمینه اطلاعی نداشتیم، قرار شد خودشان جمع‌بندی کنند.

سرمربی تیم سابر کشورمان یادآور شد: به دکتر سلطانی‌فر گفتم 16 ماه تا المپیک مانده و مطمئن باشید با سرمایه‌گذاری روی رشته شمشیربازی ضرر نمی‌کنید. شمشیربازی در هر دوره بهتر از قبل شده است. در المپیک لندن یک سهمیه داشتیم و در ریو آن را به دو سهمیه رساندیم و  تا پای مدال هم پیش رفتیم. ما می‌خواهیم برای المپیک توکیو تعداد سهمیه‌های‌مان را به عدد چهار افزایش دهیم.

وی در ادامه به توضیحاتی که در مورد کسب مدال در جلسه ستاد عالی ارائه کرده است، اشاره کرد و گفت: نمی‌دانم در توکیو چه طالعی برای ما نوشته شده است. ما تمام قهرمانان جهان را شکست دادیم، اما مشخص نیست در روز مسابقه چه اتفاقی رخ خواهد داد. در هیچ رشته‌ای چیزی از قبل قابل پیش‌بینی نیست. من این وعده را نیز به وزیر دادم که در المپیک سه شمشیرباز مطمئن و آماده را در روز مسابقات انفرادی به میدان می‌فرستم و در بخش تیمی هم بچه‌ها تا به مدال نرسند از پیست پایین نمی‌آیند. در بخش تیمی المپیک هشت تیم حضور دارند و این موضوع شانس مدال ما را افزایش خواهد داد.

فخری در ادامه در خصوص حمایت‌های مالی از ملی‌پوشان با توجه به عدم حضور آنها در لیگ، گفت: سال سختی را از نظر اسپانسر داریم. دکتر باقرزاده، رئیس فدراسیون قول داد مشکل اسپانسر برطرف شود و یک اسپانسر جزئی را پیدا کرده‌اند. قرار شد نگاه ویژه و حمایتی وجود داشته باشد تا بچه‌ها در آستانه المپیک چنین دغدغه‌هایی نداشته باشند. بچه‌های ما در زمینه اسپانسر رنج بردند، موضوعی که در تیم‌های بزرگ دنیا دیده نمی‌شود.

سرمربی تیم سابر کشورمان درباره آمادگی عابدینی بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره مصدومیت، تصریح کرد: شرایط وی فوق‌العاده و در آمادگی کامل است. البته همه بچه‌ها آماده هستند و تا دندان مسلح هستیم. تمرینات فشرده‌ای را پشت سر گذاشتیم و فشار بدنسازی روی بچه‌ها زیاد است. انتخابی المپیک از اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و بدن‌ها در آن زمان رها می‌شود، ولی برای حفظ و ارتقای امتیازها در لهستان باید حضور داشته باشیم.

وی ادامه داد: الان تمرینات خوبی داریم و مهدی چراغی از کارشناسان آکادمی را به عنوان بدنساز در کنار تیم داریم. بیشترین فشاری که در کل ادوار به بچه‌ها آوردیم در این زمان است و آنها هم هدف بالایی دارند به جِد تمرین می‌کنند. ما 10 بهمن ماه راهی لهستان خواهیم شد و در مسابقات که از 12 تا 14 بهمن برگزار می‌شود، شرکت می‌کنیم.

ارائه گزارش مسئولان فدراسیون کشتی و شمشیربازی در ستاد عالی المپیک توکیو

 

انتهای پیام/

R7890/P/S28,3,33/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۵۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

41 متر خانه در توکیو، نظرتان درباره این رویکرد ژاپنی چیست؟! (+تصاویر)

عصر ایران - خانه ای جمع و جور در شهر توکیو، ژاپن یک ویژگی جالب توجه دارد و آن تراس بزرگ فضای بازش است. این خانه توسط معمار ژاپنی تاکورو یاماموتو طراحی شده است و یک پاسیو بزرگ فضای باز را در اختیار ساکنان خود قرار می دهد.

خانه ای کوچک با تراسی بزرگ

این خانه که در حومه پر جمعیت توکیو قرار دارد، به نام "خانه کوچک با تراسی بزرگ" شناخته می شود و طی همکاری نزدیک با مالک ساخته شده است.

به منظور حفظ حریم خصوصی، این خانه هیچ پنجره ای رو به خیابان ندارد. در عوض پنجره های بزرگ در طبقه بالا رو به قسمت تراس قرار دارند. بر همین اساس نه تنها حریم خصوصی ساکنان در داخل خانه حفظ می شود، بلکه امکان انجام فعالیت های مختلف در فضای باز نیز فراهم می شود.

این ملک شامل سه طبقه اصلی است. در سطح همکف، سقف یک گاراژ سرپوشیده توسط کف تراس شکل می گیرد و اتاق خواب دوم و حمام نیز در این طبقه قرار دارند. راه پله به سمت بالا به فضاهای نشیمن و آشپزخانه منتهی می شود که به سمت پاسیو فضای باز قرار دارند. این جایی است که ساکنان خانه می توانند زمانی را در فضای باز سپری کنند، یوگا انجام دهند و از گیاهان خود مراقبت کنند. پنجره های بزرگ امکان ورود نور طبیعی فراوان را فراهم می کنند.

اتاق خواب اصلی با یک فضای مطالعه کوچک در بالاترین طبقه قرار دارد که از پنجره های جمع شونده بزرگ برخوردار است. برای به حداکثر رساندن نور روز و چشم انداز، تراس تا حد امکان گسترده شده است که کاهش مساحت طبقات را به همراه داشته است. از این رو، فضاهای ذخیره سازی بین طبقات اول و دوم در نظر گرفته شده اند.

اطلاعات پروژه:

مکان: ادوگاوا وارد، توکیو، ژاپن

کاربری: مسکونی

مساحت سایت: 70.13 متر مربع

مساحت ساختمان: 41.91 متر مربع

مساحت کلی طبقات: 74.63 متر مربع

معمار: تاکورو یاماموتو

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آیا حاضرید در این جعبه شیشه ای زندگی کنید؟! (+تصاویر)

دیگر خبرها

  • ابتکار توکیو برای افزایش فضاهای مردم‌محور در شهر
  • 41 متر خانه در توکیو، نظرتان درباره این رویکرد ژاپنی چیست؟! (+تصاویر)
  • اولین قتل ۱۴۰۳ در تهران
  • بازگشت ملی پوشان المپیکی اسلحه سابر با استقبال نماینده وزارت ورزش
  • بازگشت ملی‌پوشان المپیکی اسلحه سابر با استقبال نماینده وزارت ورزش
  • ۵۰ کلاس درس در شبانکاره برای اسکان مسافران نوروزی آماده شد
  • کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس توسط شمشیرباز آذربایجان شرقی
  • نمایی زیبا از شهر توکیو (فیلم)
  • اولین قتل ۱۴۰۳ در تهران/ مرد جوان قربانی شد
  • چهار نمایش جدید در تماشاخانه ایران‌شهر به صحنه می‌روند