Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ یوسف تاجیک اسماعیلی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته کاروان نمادین ورود حضرت امام خمینی(ره) شهرستان ورامین اظهار داشت: بیش از ۲۲ سال است که کاروان نمادین ورود حضرت امام خمینی(ره) در ورامین راه اندازی شده است.

رییس کمیته کاروان نمادین ورود حضرت امام خمینی(ره) ورامین افزود: طی سال های گذشته همواره تلاش شده تا با همدلی و استفاده از ظرفیت های مختلف، زمینه برگزاری مناسب این برنامه موثر و فرهنگی فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این نکته که کاروان نمادین ورود حضرت امام(ره) روز جمعه ۱۲ بهمن در ورامین حرکت خواهد کرد، ادامه داد: کاروان نمادین ورود امام راحل همزمان با ورود تاریخی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران، حرکت خود را از امامزاده طاهر و مطهر خیرآباد آغاز و تا مصلی صاحب الزمان(عج) حرکت خواهد کرد.

رییس کمیته کاروان نمادین ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ورامین بیان داشت: نهادهای مختلفی نظیر آموزش و پرورش،اصناف، تاکسیرانی، شهرداری، دفتر امام جمعه، نیروی انتظامی، سپاه و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری این برنامه مشارکت دارند و پیش بینی های لازم در این زمینه انجام شده است.

تاجیک اسماعیلی اضافه کرد: در پایان این کاروان اتومبیل نمادین حضرت امام خمینی(ره) در درب اصلی صاحب الزمان(عج) شهرستان مستقر می شود تا جوانان و شهروندان بتواند در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با اتومبیل نمادین امام راحل(ره) عکس یادگاری بگیرند.

/انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۵۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک

دبیرکل هیئت فوتبال استان مرکزی از ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) اراک به دلیل مشکلات استانداردی در ورزشگاه خبر داد. - اخبار استانها -

محسن صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک اظهار داشت: شهر اراک از جمله شهرهایی بود که با مجوزهای سازمان لیگ درب ورزشگاه ها را به روی بانوان باز کرد و تلاش شد با همکاری هیات فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان، فراجا، باشگاه آلومینیوم زمینه حضور امن و مطلوب بانوان را فراهم آوریم و جزو نخستین شهرهای کشور برای حضور بانوان علاقمند به فوتبال بودیم چراکه نگاه ما به این بود باید بانوان نیز با ایجاد بسترهای مناسب از نزدیک از تماشای بازی ها لذت ببرند.

وی افزود: با این وجود، سازمان لیگ  فوتبال درخصوص رفع نواقص تذکراتی ارائه کرده بود که متاسفانه برخی انجام نشده که همین امر سبب شد تا ورود بانوان به ورزشگاه به سبب استاندارد و مهیا نبودن ورزشگاه برای ورود بانوان ممنوع باشد و نتوانیم در بازی ها پذیرش بانوان را به مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) اراک داشته باشیم.

دبیرکل هیئت فوتبال استان مرکزی عنوان کرد: سازمان لیگ امروز با ارسال نامه ای اعلام کرد به دلیل مشکلات ساختاری و بود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی(ره) اراک که منجر به عدم تأمین و به‌کارگیری استاندارد در رویه مهمان پذیری بانوان شده، همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تأمین ایمنی بانوان، این ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان است.

صادقی ادامه داد: در نامه سازمان لیگ تأکید شده که باشگاه فرهنگی و ورزشی آلومینیوم اراک موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع کند تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته و ایجاد شرایط ایمنی نسبت به حضور بانوان تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/711/

 

دیگر خبرها

  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • تربیت شاگرد و روحانی مبارز
  • اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان
  • نخستین کاروان عمره مفرده پس از ۹ سال انتظار عازم مدینه شد
  • نخستین کاروان عمره گزاران ایرانی عازم سرزمین وحی شد