Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس از نیروی انتظامی این شهرستان خواست به محض مشاهده افرادی که مبادرت به آوردن سگ در سطح شهر، پیاده‌روها و پارک‌ها به عنوان تفریح یا خودنمایی می‌کنند متذکر شوند تا نسبت به انتقال حیوان اقدام کنند. آفتاب‌‌نیوز : حسن جهانشاهلو طی نامه‌ای به فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس عنوان کرد: در پی مطالبه به حق مردم در برخورد با افرادی که مبادرت به سگ گردانی می‌کنند و نظر به اینکه آوردن سگ در خیابان ترس بین اطفال و افراد ایجاد می‌کند و مصادیق متعددی از حمله و آسیب به شهروندان در دادسرای فردیس وجود دارد، موضوع منطبق با مواد 618، 619 و 688 قانون مجازات اسلامی از حیث وظیفه پیشگیری از وقوع جرم تعرض به افراد، ایجاد ترس، ایجاد جرح و تهدید علیه بهداشت عمومی به کلیه کلانتری‌ها و یگان‌های تخصصی ابلاغ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



  به کلیه کلانتری‌ها و یگان‌های تخصصی ابلاغ می‌شود به محض مشاهده افرادی که مبادرت به سگ‌گردانی در سطح شهر، پیاده‌روها و پارک‌ها به عنوان تفریح یا خودنمایی می‌کنند متذکر شوند تا نسبت به انتقال حیوان، اقدام کنند.

این افراد در صورت اجرا نشدن دستور قضایی، جلب و تحت الحفظ به دادسرا اعزام شوند و همچنین سگ تحویل مراکز نگهداری حیوانات شود. بدیهی است مامورین شهرداری هم موظف به همکاری در اجرای دستور قضایی هستند.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دادستان فردیس سگ شهرستان فردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۵۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دامپزشکی خوسف برای بیماری تب کریمه و کنگو


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، شریفی اعلام کرد: دامداران با توجه به آغاز فصل گرما نسبت به سم پاشی اماکن دامی خود اقدام کنند.

وی گفت: با توجه به آغاز فصل گرما دامداران برای پیشگیری از بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو نسبت به سم پاشی دام‌ها و اماکن دامی خود اقدام کنند.

شریفی افزود: تب خونریزی دهنده کریمه کنگو بیماری مشترک بین انسان و دام بوده که از طریق گزش کنه هیالوما بیماری را به انسان و دام منتقل می کند.

رئیس شبکه دامپزشکی خوسف اقدامات این شبکه در سال ۱۴۰۲ در پیشگیری و مبارزه با این بیماری را سم پاشی بیش از ۲۷۶ هزار و ۷۵۰ متر مربع از اماکن دامی، بیش از ۳۲ هزار و ۱۳۰ رأس گوسفند و بز، بیش از هزار و ۴۰۰ رأس گاو و گوساله و دو هزار و ۹۰۰ نفر شتر در راستای مبارزه با انگل‌های خارجی دام عنوان و بر لزوم مبارزه با انگل‌های خارجی توسط دامداران تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • این افراد ریواس نخورند
  • هشدار دامپزشکی خوسف برای بیماری تب کریمه و کنگو
  • دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل
  • هزارتوی سیاه تنهایی
  • عوارض مصرف دوغ برای سلامت بدن و موارد منع نوشیدن آن
  • اعلام دلیل بازداشت موقت همسر و دختر احمدرضا عابدزاده؛ تنش با ماموران عفاف و حجاب!
  • هشدار پلیس فتا در مورد پیامک‌های جعلی با موضوع یارانه‌ی معیشتی و کالا برگ الکترونیک
  • ۴۰ خانه میراثی اطراف حرم شاهچراغ (ع) به اماکن فرهنگی تبدیل می‌شود
  • فرمانده انتظامی تهران: طرح پلیس برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه حجاب از امروز آغاز شده است/ افرادی که به هشدار‌های قبلی پلیس توجه نکردند، از امروز به صورت ویژه در سطح شهر مورد تذکر قرار می‌گیرند
  • دادستان پردیس: با پیمانکاران متخلف مسکن مهر برخورد می‌شود