Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@05:22:29 GMT

بهترین راه چربی سوزی چیست؟

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۶۱۲۷

بهترین راه چربی سوزی چیست؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات رایج بین افرادی که رژیم دارند این است که ابتدا به شناسایی چربی سوز‌های طبیعی و مصنوعی می‌پردازند و سپس اقدام به مصرف خوراکی‌های چرب می‌کنند با این امدی که با کمک چربی سوز‌ها مشکل خود را حل می‌کنند.

این روز‌ها به خاطر تبلیغات متعدد قرص‌های لاغری و چربی سوز‌های مختلف بسیاری از افراد با خیال راحت رژیم غذایی غلط خود را ادامه می‌دهند و پس از وعده‌های غذایی سنگین با خوردن یک قرص یا مکمل چربی سوز تلاش می‌کنند اشتباهات خود را جبران کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع نه تنها در بلند مدت به کبد و کلیه‌ها آسیب می‌زند بلکه احتمال دارد متابولیسم بدن افراد را به کلی تخریب کند. جالب است بدانید این موضوع به چربی سوز‌های شیمیایی محدود نمی‌شود. در واقع درست است که چربی سوز‌های طبیعی مثل دارچین عواض شیمیایی ندارند، اما قرار نیست در برابر پرخوری‌های شدید ما معجزه کنند و ما هم به راحتی با پرخوری به امید نوشیدن چای سبز و دارچین ادامه دهیم.

اگر قصد چربی سوزی دارید باید به طور همزمان یک برنامه ورزشی و یک رژیم استاندارد را زیر نظر متخصص تغذیه و مربی ورزشی دنبال کنید. افزون بر این باید میزان چربی‌های دریافتی بدنتان را مدیریت کنید. تنها در این شرایط است که می‌توانید امیدوار باشد در چربی سوزی موفق خواهید بود.

منبع: بهداشت نیوز

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت رژیم غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۶۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز

به گزارش "علی عطایی مدیرعامل باشگاه چادرملو اردکان در واکنش به تصمیات داوران در بازی‌های این تیم و گلایه از آنها اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: در طول فصل تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا فقط روی مسائل فنی متمرکز شویم اما هر چه به انتهای فصل نزدیک می‌شویم و هفته‌ها را حساس‌تر می‌بینیم، اتفاقات شگفت انگیز بیشتری را شاهد هستیم که پرسش‌های مبهم ذهن مان را تکمیل‌تر می‌کند.

عطایی ادامه داد: به اشتباهات داوری در هفته‌های اخیر که نتایج بازی‌های ما را به ضرر ما تغییر داد، نگاه کنید. همه کارشناسان داوری متفق القول بر این باورند که امتیازهای فراوانی از تیم ما کسر شده است؛ از پنالتی‌هایی که هر بازی برای ما نمی‌گیرند تا تصمیم‌هایی که به ضرر ما گرفته می‌شود و گل‌های ما را نادیده می‌گیرند. چطور ما باید همه این اشتباهات را سهوی و غیرعمدی تلقی کنیم؟ چگونه است که همه این اشتباهات باید به ضرر ما شود و حتی یک اشتباه داوری به سود ما نیست اما همیشه رقبای ما از اشتباهات داوری سود می‌برند؟ اگر قرار نیست تیم بی‌پناهی مثل چادرملو به لیگ برتر صعود کند به ما اطلاع دهند.

مدیرعامل چادرملو اردکان سپس به لغو بازی استقلال ملاثانی و فجر شهیدسپاسی اعتراض کرد و گفت: مگر بار اول بود که استقلال ملاثانی میزبانی می‌کرد؟ چطور همه بازی‌های خانگی این تیم، بدون کوچکترین مشکلی برگزار شد و حالا که به مقطع تعیین‌کننده فصل رسیده‌ایم، به یکباره امکان میزبانی این تیم، سلب می‌شود؟ پرسش من از برگزارکنندکان مسابقات این است که آیا اتفاقی که در اهواز افتاد، فیرپلی ورزشی است که همه تیم‌ها بازی کنند و یک تیم که در رقابت با چند تیم است با آگاهی از همه نتایج و بدون اضطراب بازی نکند؟

عطایی در پایان گفت: وظیفه من و تمام ارکان باشگاه، دفاع از حق مردم شهر اردکان و استان یزد است. من فقط می‌خواهم بدانم در این فوتبال، کسی نیست که به فریاد تیم‌های مظلوم برسد و به اجرای عدالت در روزهای پایانی و سرنوشت ساز لیگ کمک کند؟

دیگر خبرها

  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب | مضرات خوردن قهوه در شب را بدانید
  • توقیف بیش از ۲۲ تن کود شیمیایی ساخت اسرائیل
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • توقیف بیش از ۲۲ تن کود شیمیایی ساخت رژیم جعلی صهیونیستی
  • توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان
  • اشتباهات داوری به ضرر چادرملو و به سود رقیبان است
  • تغییر سبک زندگی، بهترین درمان کبد چرب / این بیماری تنها مختص افراد چاق نیست
  • انتقاد مدیرعامل چادرملو از اشتباهات داوری
  • شکم تخت می‌خواهید؟ | ۷ ماده غذایی مفید و موثر برای چربی‌ سوزی شکم