Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-29@10:29:38 GMT

تصاویری از بارس برف در کانادا

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۶۲۹۲

تصاویری از بارس برف در کانادا

خبرگزاری میزان- سرمای شدید و طوفان برف در جنوب شرق کانادا علاوه بر مختل کردن زندگی عادی مردم، بسیاری از پروازهای داخلی و بین المللی را لغو کرده است.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، سرمای شدید و طوفان برف در جنوب شرق کانادا علاوه بر مختل کردن زندگی عادی مردم، بسیاری از پروازهای داخلی و بین المللی را لغو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: مشرق

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عکس بارش برف کانادا سرما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۶۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه جویی ۳۰ هزار یورویی برای دریافت ممیزهای مجازی در پروازهای بین المللی

حسام قربانعلی سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سالانه هواپیمایی جمهوری اسلامی تحت ممیزی" EU-ETS" از سوی اتحادیه اروپا و همچنین"CORSIA" از سوی سازمان بین المللی هوانوردی ایکائو برای تمامی پرواز‌های بین المللی، درنظر گرفته می شود.

به گفته وی هدف این ممیزی، نظارت بر نحوه و میزان انتشار گاز‌های گلخانه‌ای و اعمال قوانین بین المللی در راستای حفظ محیط زیست بوده تا از قرار گرفتن سطح انتشار گاز‌های گلخانه‌ای به میزان قابل قبول، اطمینان حاصل شود.

وی افزود: با انجام ممیزی‌های سالانه توسط نهاد‌های بین المللی فوق الذکر و بررسی میزان کربن انتشار یافته، اگر این میزان در سطح قابل قبول از سوی ممیزان قرارنگیرد، شرکت‌های هواپیمایی مشمول جریمه و متعاقباً اعمال محدودیت‌هایی در انجام پرواز‌های خود خواهند شد.

او گفت: با توجه به نوع انجام پرواز‌های بین المللی، هواپیمایی جمهوری اسلامی، ملزم به رعایت این الزامات بوده و از این رو سالیانه مورد ارزیابی ممیزان اتحادیه اروپا قرار می‌گیرد.

وی افزود: مکاتبه با شرکت GMBH Verification EST در کشور آلمان  برای عقد قرارداد برای چگونگی انجام ممیزی، برگزاری جلسات مشترک کارشناسی‌با نمایندگان واحد‌های سوخت و سیستم‌های اطلاعات مدیریت، بررسی و تحلیل‌های عملیاتی داده‌ها از جمله اقدامات اولیه بود که از ابتدای سال گذشته توسط اداره ایمنی پرواز و استاندارد عملیات  جمهوری اسلامی انجام شد.

او گفت: علیرغم امکان انجام ممیزی به صورت حضوری در مقرممیزان در فرانکفورت، با تلاش و پیگیری‌های مستمر همکاران اداره ایمنی پرواز و استاندارد عملیات، با کسب مجوز از نهاد قانون‌گذار این امر، ممیزی به صورت مجازی برگزار شد؛ که سبب صرفه جویی بالغ بر ۳۰ هزار یورو شد.

وی اظهار کرد: با برگزاری چندین جلسه با ممیزان شرکت مذکور، تهیه مدارک مربوط به پرواز‌های منتخب درخواست شده از طرف ممیز در هفته اول فرودین ماه سال جاری، سرانجام تائیدیه نهاد‌های مذکورمبنی بر رعایت استاندار‌های فوق الذکر، توسط  هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران  برای انجام پرواز‌های بین المللی صادر شد.

 وی اظهار کرد: ذخیره حجمی بالای ۴۰ تن سوخت در پرواز‌های اتحادیه اروپا از مهم‌ترین دستاور‌های حائز اهمیت این ممیزی است که در بانک اطلاعاتی نهاد قانون گذار Authority Germans ثبت خواهد شد که با ثبت در بازار سهام بورس جهانی، ارزش مالی این ذخیره بسیار قابل توجه است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • اخذ تاییدیه اتحادیه اروپا برای مدیریت سوخت در پروازهای «هما»
  • اخذ تاییدیه اتحادیه اروپا و ایکائو برای مدیریت سوخت در پروازهای بین المللی «هما»
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • صرفه جویی ۳۰ هزار یورویی برای دریافت ممیزهای مجازی در پروازهای بین المللی
  • افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه
  • حضور بیش از ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • بهترین مکان ها برای زندگی در کانادا