Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جانشین قرارگاه ثارالله سپاه گفت: آمریکایی‌ها به دلیل شکست‌های پی در پی سیاست‌های‌شان به خصوص در منطقه غرب آسیا، در حال دست و پا زدن برای ایجاد اجماع جهانی علیه محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران هستند.

سردار «اسماعیل کوثری» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به اجلاس ضدایرانی پیش‌رو در لهستان که با محوریت آمریکا قرار است برگزار شود، اظهار کرد: آمریکایی‌ها به دلیل شکست‌های پی در پی سیاست‌های‌شان به خصوص در منطقه غرب آسیا، در حال دست و پا زدن برای ایجاد اجماع جهانی علیه محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

+ باید از همه ظرفیت‌ها برای شکست کنفرانس ضد ایرانی ورشو استفاده کنیم
+ همراهان آمریکا در نشست ورشو جز بی‌آبرویی هیچ عایدی نخواهند داشت

وی با بیان اینکه بسیاری از کشورهای مهم و تاثیرگذار در اجلاس «ورشو» شرکت نخواهند کرد و این عدم شرکت را صراحتا اعلام کردند، افزود: عدم شرکت کشورهای طراز اول دنیا در اجلاس لهستان، یک شکست سیاسی سنگین برای آمریکاست.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه با بیان اینکه کشورها امروز مطلع شدند که دیگر حرف آمریکا نمی‌تواند آنها را به انجام کاری مجبور کند، گفت: یقینا اجلاس لهستان نمی‌تواند در سیاست‌های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوچکترین خدشه‌ای وارد کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار کوثری سردار اسماعیل کوثری اجلاس ورشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۶۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور قدرتمندانه ایران در اقیانوس‌ها خشم آمریکا را برانگیخته است

حسن هانی‌زاده کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره ادعای «آبرام پیلی» نماینده ویژه وزارت امور خارجه آمریکا در امور ایران درخصوص اعمال فشار واشنگتن بر پاناما برای ممانعت استفاده کشتی‌های تحریم شده ایران از پرچم این کشور اظهار کرد: این مواضع نشانه ضعف و شکست آمریکا برابر ایران در حوزه تقابل دریایی است. واشنگتن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مانع صادرات نفت ایران شود.

او افزود: حضور قدرتمندانه ایران در اقیانوس‌ها خشم آمریکا را برانگیخته و این کشور به سمت اتخاذ تصمیمات جدیدی برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران رفته و البته باید بداند که هرتصمیم خشنی عکس‌العمل خشن‌تر جمهوری اسلامی را به دنبال خواهد داشت.

هانی‌زاده متذکر شد: طبق قوانین بین‌المللی پاناما اجازه دارد پرچم خود را در اختیار کشور‌های دیگر قرار دهد و مقامات کاخ سفید با پاسخ منفی پاناما برای تحریم ایران مواجه خواهند شد.

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: اگر آمریکا بخواهد با استفاده از زور مانع تردد و عبور کشتی‌های ایران بشود جمهوری اسلامی پاسخ درخوری به این کشور خواهد داد و محدودیت‌هایی را برای آمریکا در حوزه دریا ایجاد خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • نامه ایران به شورای امنیت پیرامون دریای سرخ
  • نامه ایران به شورای امنیت درباره یمن و امنیت دریانوردی
  • واکنش به اتهامات علیه ایران درباره یمن و دریای سرخ
  • نامه مهم ایران به شورای امنیت پیرامون دریای سرخ
  • نامه بسیار مهم ایران به شورای امنیت پیرامون دریای سرخ
  • اتهامات علیه ایران درباره دریای سرخ و یمن بی‌اساس است
  • "وحدت مسلمین "عامل بازدارنده استکبار جهانی/ جمهوری‌اسلامی ایران پیشران وحدت اسلامی است
  • هرتصمیم خشن آمریکا پاسخ خشن‌تر جمهوری اسلامی را به دنبال خواهد داشت
  • "وحدت "عامل بازدارنده استکبار جهانی/ جمهوری‌اسلامی ایران پیشران وحدت اسلامی است
  • حضور قدرتمندانه ایران در اقیانوس‌ها خشم آمریکا را برانگیخته است