Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت گسترش انرژی پاسارگاد با هدف همکاری در حوزه‌های خدمات مشاوره‌ای، مطالعاتی و تحقیقاتی، آزمایشگاهی و آموزشی در بخش‌های بالادستی، پایین‎دستی و محیط زیست و انرژی دیروز (یکشنبه، ۳۰ دی‎ماه) تفاهم‎نامه همکاری امضا کردند.

 

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی پژوهشگاه صنعت نفت، همکاری در حوزه اولویت‌های فناورانه و نیاز‌مندی‌های شرکت‌های تابعه گسترش انرژی پاسارگاد در حوزه‌هایی مانند فناوری‌های حفاری، گل، سیالات حفاری، سیمان حفاری، ژئومکانیک حفاری، اسید و انگیزش چاه از موضوع‎های مطرح در تفاهم‎نامه یادشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس این گزارش، مطالعات مخازن، و توسعه میدان‌ها، پایش و کنترل خوردگی در حفاری و همکاری مشترک در تجاری‌سازی فناوری‌های بالادستی از دیگر مسائل این تفاهم‌نامه است.

 

براساس این گزارش، همکاری دو طرف در مسائلی مانند مطالعات زمین‌‌شناسی، ژئوشیمی و ژئوفیزیک، ارائه خدمات علمی، تخصصی و آزمایشگاهی به منظور اجرای طرح‌های ازدیاد برداشت از مخازن نیز از اهداف تعاملات دوسویه است.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۶۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش همکاری سازمان‌های انرژی اتمی و حفاظت محیط زیست

محمد اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره همکاری‌های سازمان انرژی اتمی ایران و سازمان حفاظت محیط زیست، اظهار داشت: این دو سازمان، یک تعامل پیوسته و پایدار دارند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   رئیس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: بخش‌هایی که ما موظف به پایش آن‌ها هستیم، از جنس حفاظت از جان مردم، نسل‌های آینده و محیط زیست است.   اسلامی گفت: تعامل و همکاری دو سازمان در انجام این وظیفه قانونی و ذاتی آن‌‎ها، بسیار مؤثر است.    رئیس سازمان انرژی اتمی اظهار داشت: در حال گسترش این همکاری‌ها با سازمان حفاظت محیط زیست هستیم.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه راه اندازی و استقرار سامانه ارتباطی ناشنوایان با کمک خیر گنبدی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت پرستاری و مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت
  • آگاه‌سازی صنایع در خصوص اهمیت ورود به حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر
  • گسترش همکاری سازمان‌های انرژی اتمی و محیط زیست
  • گسترش همکاری سازمان‌های انرژی اتمی و حفاظت محیط زیست
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی بین سازمان فاوای شهرداری مشهد و بیمه سلامت
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و خانه معدن ایران
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین خانه معدن و دانشگاه آزاد اسلامی
  • توسعه تکنولوژی‌های نوین و ایجاد روابط نوین بین دانشگاه و صنعت
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با هلدینگ بین‌المللی