Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@17:16:28 GMT

خبرِ تازه امیر خانزادی درباره زیردریایی فاتح

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۶۳۷۸

 امیر دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص مباحث مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر خروج ایران از برجام گفت: نیرو‌های مسلح و به ویژه نیروی دریایی ارتش معطل هیچ توافقی نمی مانند و ما کارمان از سیاست جدا است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه ۴۰ سال است که زیر بار تحریم‌ها هستیم ادامه داد: برجام کار خودش را انجام می‌دهد و ما هم کار خودمان را انجام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آخرین دستاورد‌های نیروی دریایی ارتش گفت: ماه آینده الحاق زیردریایی نیمه سنگین فاتح به ناوگان جنوب نیروی دریایی را شاهد خواهیم بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ایران فرمانده نیروی دریایی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران زیردریایی فاتح خانزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۶۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از بازماندگان ناو جوشن در بوشهر+ عکس

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر به مناسبت گرامیداشت سالروز رشادت‌های کارکنان ناو همیشه قهرمان جوشن در خلیج‌ فارس با دعوت از بازماندگان این ناو از آنان تجلیل کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، امیر دریادار دوم احسان نصیری فرمانده پایگاه دریایی بوشهر ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت سالروز رشادت‌های کارکنان ناو همیشه قهرمان جوشن با دعوت از بازماندگان این ناو از آنان تجلیل کرد.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر با تجلیل از فداکاری‌ها و شجاعت‌های کارکنان ناو جاویدان جوشن خاطرنشان کرد: رشادت‌های مردان بزرگی چون شما و شهدا موجب امنیت و پایداری میهن عزیزمان ایران است.

وی در ادامه بیان کرد: نیت خالصانه و بدون ادعای شما در انجام وظیفه و خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران سبب تربیت انسان‌های متعهد شد که توانستند مأموریت ناو گروه 86 را رقم بزنند.

امیر نصیری با اشاره به رشادت شهدای ناو جوشن اضافه کرد: ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان، ایثارگران و صبر و استقامت خانواده‌های آنان ستودنی است، ان‌شاءالله ما نیز بتوانیم پا جا پای آن عزیزان بگذاریم و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

ناو سرافراز جوشن در 29 فروردین سال 1367 در حین انجام مأموریت خود در اسکورت ناوگان حمل و نقل دریایی کشور عزیزمان در مقابله نابرابر مستقیم با ناوهای آمریکا در قصد تجاوز به سکوهای نفتی نصر و سلمان مورد اصابت موشک قرار گرفت.

مقاومت این ناو با 11 شهید و 33 مجروح، برگ زرین دیگری به پرونده حماسه‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌افزاید و خاطره ناوچه حماسه آفرین جوشن را برای همیشه زنده نگاه می‌دارد.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • تجلیل از بازماندگان ناو جوشن در بوشهر+ عکس
  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی