Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان جزئیاتی تازه از دستگیری باند فساد اقتصادی در لرستان را تشریح کرد. آفتاب‌‌نیوز : محمدرضا صفی خانی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به انهدام باند فساد اقتصادی در لرستان اظهار داشت: چندین سال است در حوزه  بورس مواد پتروشیمی مشکلاتی در سطح ملی به وجود آمده است و تعدادی دلال واحد صنعتی که بیشتر از نیازشان مواد دریافت کرده‌اند و همچنین تعدادی از کارشناسان سازمان صمت به عنوان متهم دستگیر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای مقابله با فساد اقتصادی افزود: در همین راستا در سطح کشور نیروهای امنیتی اقداماتی انجام داده‌اند که با این فساد در حوزه بورس پتروشیمی برخورد و مکانیزم جدیدی در مقابله با فساد ایجاد کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به اینکه برخی از این افراد دستگیر شده چند سال قبل نیز به اتهامی مثل اکنون دستگیر شده بودند، عنوان کرد: در استان لرستان چهار کارشناس حوزه شیمیایی از این اخلالگران از سازمان صمت لرستان توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) به عنوان متهم دستگیر شده‌اند که پس از رسیدگی پرونده این متهمان، براساس قانون قطعا برخورد می شود.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استان لرستان فساد اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۶۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری باند سه نفره‌ سارقان با ۱۰ فقره سرقت کابل برق در شهرستان خبر داد و گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمد رستمی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم به توجه و رعایت هشدارها و توصیه‌های مجموعه انتظامی در خصوص پیشگیری از وقوع سرقت توسط شهروندان اظهار کرد: برای دستیابی به امنیت اجتماعی مطلوب در جامعه، جدی گرفتن مشارکت‌های عمومی بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: با دریافت گزارش‌هایی در خصوص چند فقره سرقت کابل برق طی هفته‌های گذشته در سطح شهرستان تالش، پیگیری موضوع در دستور پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی تالش خاطرنشان کرد: در روند رسیدگی به این پرونده‌ها، مأموران انتظامی حین گشت‌زنی سه نفر را در حال سرقت کابل برق مشاهده و این افراد به محض رؤیت پلیس اقدام به فرار کردند و با اقدامات پلیسی سارقان دستگیر شدند.

رستمی تصریح کرد: سارقان ۳۴، ۳۶ و ۳۷ ساله در تحقیقات به ۱۰ فقره سرقت کابل برق اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی گفت: پلیس در مقابله با سارقان و افراد قانون‌شکنی که قصد دست‌درازی به اموال مردم و برهم زدن امنیت عزم جدی دارد.

کد خبر 744841

دیگر خبرها

  • باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند
  • اعضای باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • اعضای باند خانوادگی سرقت در زنجان دستگیر شدند
  • دستگیری مقامات نفت و گاز ونزوئلا به اتهام فساد
  • با تو ؛ ماکان باند
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام باند سارقان احشام در پارس آباد
  • انهدام باند قاچاق اسلحه و مهمات در لرستان
  • جزئیاتی تازه درباره پرونده جنجالی غزاله و آرمان و ردپای آن در سینما