Web Analytics Made Easy - Statcounter

«عین‌الله شریف‌پور»، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا گفت: بسته‌های حمایتی سیاست خوبی از سوی دولت است که اقشار آسیب پذیر، کارگران و خانوارهایی که درآمد ماهیانه‌شان کمتر از 3 میلیون تومان است را تحت پوشش قرار می‌دهد. دولت با ارائه بسته‌های حمایتی به اقشار مذکور، آنها را مقابل تنش‌های اقتصادی که موجب افزایش نرخ کالاهای اساسی و حتی غیر اساسی شده، حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام باعث از بین رفتن آسیب‌ها نمی‌شود اما در کم کردن آنها نقش مهمی می‌تواند ایفا کند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: امیدواریم بسته‌های حمایتی در جهت حمایت از حقوق کارگران، کارمندان، افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد ادامه داشته باشد.

گفتنی است معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی در جمع خبرنگاران گفته بود واریز بسته‌های حمایتی برای بیمه شدگان تامین اجتماعی که کمتر از 3 میلیون تومان دریافتی دارند تا پایان روز یکشنبه 30 دی ماه ادامه دارد.

این بسته حمایتی به افرادی تعلق می‌گیرد که سرپرست خانوار باشند و یارانه از سوی دولت دریافت کنند و به هر خانواده یک بسته حمایتی پرداخت می‌شود.

بر اساس این گزارش سهم ریالی سبدحمایت غذایی در مرحله اول برای هر خانوار یک نفره حدود 150 هزار تومان و برای یک خانوار دو نفره 200 هزار تومان و برای یک خانوار سه نفره حدود 250 هزار تومان و برای یک خانوار چهار نفره 300 هزار تومان و برای یک خانوار 5نفره و بیشتر 350 هزار تومان خواهد بود.

 

خبرنگار: طالب زاده

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پوشش درآمد دولت کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۶۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان

به خبرگزاری مهر، حسین درویشی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر فارس گفت: در پی وقوع سیل در جنوب شرق کشور، مؤسسه خیریه‌ای شیرازی بسته‌های معیشتی، حمایتی و بهداشتی به ارزش ۲۳ میلیارد ریال به سیل زدگان منطقه زرآباد سیستان و بلوچستان کمک کرد.

وی افزود: این بسته‌ها شامل مواد غذایی، بهداشتی، حمایتی، پوشاک و پتو است که در راستای اهداف بشردوستانه هلال احمر جهت کمک به هموطنان سیل‌زده سیستانی تهیه شده است.

درویشی در ادامه گفت: مؤسسه خیریه شهدای کربلا مسجد حاج عباس شیراز، بیش از ۴۰ سال است که به طور مستمر به انجام کارهای خیر فعالیت داشته است و به عنوان یکی از خیرین هلال احمر فارس نیز شمرده می‌شود.

کد خبر 6086185

دیگر خبرها

  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر
  • اقدامات دولت برای کمک به تجارت